torstai 16. toukokuuta 2013

Heart beats at a steady pace.

Oikeesti, ikinä ei oo jännittänyt näin moni asia samalla kertaa. Huominen jännittää, ja perjantaina julkaistaan NE. Kauan pelätyt ja odotetut yo-koetulokset ja nimien julkaisut netissä. ÄÄÄ MÄÄ KUOLEN. Onneks en pahasti, koska mennään koulukavereiden kanssa vertaistukiporukalla kuulemaan omat tuomiot.

Keksin eilen suihkun jälkeen kieputella iltapuhteiks kiharruspatukoita pitkin päätä kokeillakseni, että tulisiko niillä ihanat kiharat mun jou-juhliin. Olin siinä uskossa, että pystyn nukkumaan ne päässä. Voi kuinka väärässä olinkaan. Patukat tuntuivat siltä kuin olisin nukkunut pää kivien päällä ja niistä johtunut päänsärky tuli mun uniinkin. Kärsimys oli myös melko turhaa, koska tuloksena olivat aivan järkyttävät 10-vuotiaan pikkuprinsessan kikkurat. Tein pahan virheen kieputtaessani patukat ihan tyveen asti, jolloin kiharat lyhensivät mun tukkaa puolella. Eli ei kiitos ikinä enää semmoisia. Jotain hyvää sentäs: kiharoista sai aika söpön ponnarin aikaiseksi sekä myös sotkuisen kiharanutturan, joten not bad at all!

Koska olen laiska vätys, mulla ei ole kuvia patukoista eikä kiharoista just nyt, mutta ehkä kestätte sen. Oon nyt rumasti meikit poskilla ja kulahtanut Avengers-toppi päällä, enkä täten ole kovin kaunista katseltavaa.

Tänään käytiin ostamassa pitkästä aikaa Facebookin Vaihtoringin kautta aivan ihana teeastiasto MULLE. Ihan omaksi ja omaan kotiin sitten joskus. Pinta on kaunista helmiäistä ja kuviossa on fuksianpinkkejä ruusuja. Ihan kuin mulle tehty siis! Setti pääsee käyttöön jo mun ylppäreissä.


Kävästiin myös tsekkaamassa Amen uusi liiketila, joka oli UPEE! ♥ Sen jälkeen istuttiin ainakin tunti Ståhlbergin kahvilassa herkuttelemassa ja jutustelemassa ja sitten poikettiin Surprise Me-puotiin. Siellä oli ehkä paras stressipallo ikinä: se oli koripallon näkönen, jonka sisällä oli kuin muovailuvahaa, joka palautui muotoonsa.

Mä käyn yleensä hyyyvin harvoin H&M:llä, ja onneks kävin tänään, koska löysin mahtavat haaremihousut koti- ja reenikäyttöön! Nää on tarpeeks löllöt ja haaroväli on tarpeeks alhaalla. Me likey ♥

Just Go With It on ehkä parhaimpia komedialeffoja ikinä. ♥ Kattelin sen tänään neljättä kertaa, enkä oo todellakaan viä kyllästynyt. Joka sanoo, ettei leffoja voi kattoo montaa kertaa putkeen, on tylsimys.

Huoh, olipa tylsää huttua taas. Ehkä mää poistun tästä takavasemmalle jännittämään ja ahdistumaan. Perjantaihin asti se on moro muruset ♥ Wish me luck!

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä tulosten odotteluun! JÄNNÄÄ!!

    VastaaPoista
  2. Aaa kiitos! Huomenna se on sit virallista :D

    VastaaPoista
  3. Muista kertoo millaiset tulokset tuli ;)

    Ja toi leffa ON hyvä! Jos kaipaat toista leffaa, mikä on myös sellainen minkä jaksaa kattoa miljoona kertaa, niin katso Pitch Perfect ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mää pistän exclusive Facebook-viestin sulle! ;D

      Ooh nii on! Replat soi päässä koko ajan XD Ja joo kyä vois kattoo, se vaikuttaa oikein hauskalta! :D

      Poista