tiistai 28. heinäkuuta 2020

Lookbook 2020: Black summer.

Ponygirl Hoop Earrings - La Kiva

Sleek Festive Jacket - Uhana Design

Rose earrings - Siru Collection

All 2nd hand except for shoes and sunglasses.




Black plissé dress - Monki


Tyylini on ollut tänä kesänä yllättävän musta. Tai no, en tiedä onko siinä mitään yllättävää, koska rakastan mustaa, mutta monien mielestä se ei ole kovin kesäinen väri. Mun mielestä kaikkia värejä voi käyttää koska vain. Mun puolesta saat käyttää lämpimän viininpunaista kesällä ja kirkkaankeltaista talvella!

Mun tyyli tänä kesänä on koostunut seuraavista elementeistä: hatusta tai näyttävään hiusdonitsiin sidotusta nutturasta, kokomustasta asusta ja övereistä värikkäistä korviksista. Siru Collectionin ruusut toimii aina ja La Kiva on uusvanha tuttavuus. Olen heidän korviksiaan himoinnut jo jonkin aikaa. Äitini pisti tilaten yllä näkyvät Ponygirl Hoopsit, mutta koska ne olivatkin äidille liian pitkät, hän antoi ne mulle. Ajattelin ensin, että ne eivät ihan kyllä istu omaan värimaailmaani, mutta ne ovatkin aivan vastustamattoman ihanat! Haluaisin pitää noita nyt koko ajan, ja asiaa helpottaa se, että ne ovat yllättävän kevyet! Noissa korviksissa on oranssia ja mulla on ollut joitakin oransseja asusteita ja Nyxin oranssi huulilakka odottamassa käyttöä. Hyvä sattuma siis!

Mä oon tätä nykyä melko fiilispukeutuja. Vaikka olisi kuinka hellepäivä, haluaisin pitää päällä bleiseriä ja farkkuja, mutta koska läkähtyisin, niin pakotan päälleni jonkin mekon. Talvella taas kaikkein mieluiten voisin vetää päälleni ohkoisia kauluspaitoja enkä haluaisi hikoilla neuleissa. Näistä syistä haluaisin, että olisi aina kevät tai syksy.

2 kommenttia: