torstai 23. heinäkuuta 2020

Koronakesä 2020.

En olisi ikinä uskonut, mutta mun kesä 2020 tähän mennessä on ollut kaikesta koronakakasta huolimatta aivan ihana.



Olen tutustunut Tampereeseen uudestaan. Näiden reilun 5 vuoden aikana, jotka olin täältä pois, koko kaupunki on kokenut muutoksia. Olen käynyt myös sellaisissa kolkissa missä en ole ennen käynyt tai joista en ole edes ollut tietoinen.


Väsynä mutta onnellisena Swapissa. Päälläni yksi löytö sovitettavana.

Olen viettänyt hauskoja päiviä ja tunnelmallisia iltoja perheen ja ystävien kanssa. Syönyt hyvin ja jopa tehnytkin ruokaa itse. Myynyt kirppiksellä sekä löytänyt makeita juttuja, kuten Wonder Woman -bikinit.



Olen käynyt Porvoossa liian pitkän tauon jälkeen ja vieraillut siellä mitä upeimmissa vintage-liikkeissä. Pitänyt sylissä ystävän kanaa ja juonut ystävän hauduttamaa minttuteetä, jossa voikukkasiirappia. Mintut ja voikukat ystävän omasta pihasta.



Olen lillunut paljussa auringon laskiessa ja noustessa ja kastanut samana iltana talviturkin 23-asteisessa pikkujärvessä. Fiilistellyt maauimalan amerikkalaista meininkiä ja ottanut aurinkoa, joka paistaa suoraan pilvettömältä taivaalta.



Olen vihdoin opetellut tekemään hiusdonitseja, korjaillut vaatteitani sekä löytänyt täydellisen jäätelön. 3 Kaveria Korvapuusti - kuin söis piparipullataikinaa jäätelön seassa.


Jumpsuit 8 € - Kirpputori Swap / Vero Moda

Olen käynyt pitkästä aikaa Tuurissa, jossa ihastelin mm. Marimekon osastoa ja josta löysin vähän vahingossa lempparimekon. Mun on pitänyt vältellä uutena ostamista, mutta tätä mekkoa en voinut vastustaa. Kuvia myöhemmin. Samalla reissulla käytiin Lappajärvellä Heikin Grillillä ja siellä söin tosi hyvät makkaraperunat.

Tämän nimi on Uhanalainen kihlajaislookki.

Olen viettänyt ystävien kihlajaisia, tutustunut ihaniin uusiin ihmisiin ja käynyt pitkästä aikaa vähän reenaamassa puistojumpassa, jossa huomasin taas olevani aivan rapakunnossa. Tarttis pian päästä tanssimaan taas! niin että ollaanpas sitten ihmiset kunnolla eikä tuoda mitään superkoronaa Suomeen


Ja mikä parasta, olen päässyt MÖKKEILEMÄÄN. Stay tuned for more later.

2 kommenttia: