keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

My favourites of March.


SAIN OPPARISTA 3!

Diabolo Orange.

Veriappelsiinit.

Tekstitaulujen tekeminen.

#vähäluonnosteluja #vaintekotaiteellisetinspiraatiotekstijutut


Työharjoittelu Koskarin Objectissa ja pop up storen kasaaminen Miinus Viiruksille. Vähä ressas, mutta hyvällä tavalla!


Steven Wilson.

Vohvelikahvila.


Cards Against Humanity.

#mmnäillämävoitin #justnazithings #blackestandweirdesthumourever
Siivet. Oon aivan koukussa. On ehkä sotkuisinta ruokaa ikinä, mut ah niin euforisen hyvää.


Vaatekaapin siivoamista ja tarpeettomiksi jääneiden vaatteiden vieminen kirpparille.

Vaatekaapin rakentaminen hankkimalla ihan perusvaatteita, joihin yhdistellä erilaisia ennestään olemassaolevia vaatteita ja asusteita.

Batman v Superman: Dawn of Justice. Oli siis aiivan AIIVAN mahtava! I'm now officially a DC fan!

Marvel's Daredevil.

NOAH KININ KAUAN ODOTETTU EP.


Ensimmäinen junamatka kotiin 17 vuoteen. Eli joo, oon ollut junassa viimeksi 6-vuotiaana. Pakko oli ottaa Keijo tueksi ja turvaksi, koska mulla ei tosiaan ollut mitään hajua miten junassa ollaan.

Ex tempore biljardinpelaamiset Galaxy Centerissä ennen kotiin lähtöä.


Tämä postaus starttaa nyt jatkuvan joka kuukauden lopuksi julkaistavan Kuukauden suosikit-postauksien sarjan. Paitsi että hups, nyt on jo huhtikuu. Nooooo mitäs pienistä.

Anyways, tällä tavalla mun tulee blogattua/julkaistua jotain ainakin kerran kuussa ja saan kivasti jäsenneltyä itselleni, että millainen kuukausi on ollut. Olis ollut kiva kekata tää jo tammikuussa, mut ei voi enää mitään. Voisin yrittää laatia jonkinnäkösen postauksen tammi- ja helmikuun suokkareista. Kyl mää sen verran ehkä muistan niistä.

Josta tulikin mieleeni, että mulla on mennyt syksy ja alkukevät jossain ihmeen sumussa. En tiedä miksi. Alkuun varmaan korvistakin asti tursuava stressi vaikutti, mutta nyt en tiedä. Kai mulla pukkaa päälle joku maksimaalinen kohtamäävalmistunjamitähänhitsiämääsittenteenelämälläni-kriisi. En oo miettinyt sitä kunnolla, tai oon, mutta sitten taas en. Sen mä tiedän, että mun on oltava töissä, muuten ei elämästä tule yhtään mitään.

Koulu tosiaan nyt loppui, ainakin siellä istumisen osalta. Nyt oon työharjoittelussa Objectissa Koskarissa, kuten aiemmassa postauksessa tulin maininneeksi. Siellä on ollut jo heti alkuun melko intensiivistä menoa ja tekemistä on riittänyt. Muun muassa sen takia mulla on jälleen kerran jäänyt blogi taka-alalle.

Sen verran itse harjoittelusta, että vähän kyllä jännitti ajatus bestseller-kaupassa työskentelystä, mutta aika hyvin on mennyt tähän asti. Tällä tai ens viikolla alkaa myyntityön harjoittelu ensin naisten puolella ja sitten miesten. Tulee hirmujännää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti