tiistai 12. huhtikuuta 2016

Love me some awesome outfits part 4.


Tämän päivän motivaatiolause. Ja kyllä, minä olen taitellut tuon tekstin. Tein ton taulun töihin meiän yrityksen kautta.

Nyt olis jälleen luvassa miniasupostaus. Haluaisin tehdä näitä paljon enemmän, mutta en ikinä saa tsäänssiä kuvailla itteäni. En saa kuvaajaa helposti ja Keijo voisi kuvailla, mutta aina kun päästään kotiin Tampereelta niin on ehtinyt tulla pimeää. Ehkä keväämmällä taas sitten...

Paitsi että nyt on kevät! Oon taas aloittanut tän tekstin vaikka kuinka kauan sitten. Lunta ei oo ollut maassa enää pitkään aikaan, toisin kun näissä kuvissa ja asut on huomattavasti talvisempia. Huomaa kuinka usein oon taas kirjoitellut... Nyt on ollut oikeesti niin kiirettä ja väsymystä ilmassa, etten oo jaksanut edes koneella istuskella. Mut siitä lisää myöhemmin.

#1. Ems the Red Lips Reindeer.

#littleblackcurlyhair #mystical #allblackeverything #andalittlebitofred #wontbeneedinganysquats

Mä kehun itteäni hyvin harvoin enkä tykkää ottaa vastaan kehuja, kun meen niistä aina ihan kiemuralle, mutta tässä lookissa on kaikki kohdillaan.


Otsatukka on optimaalisen pituinen ja mun ihanan pitkät hiukset näyttää (ja taisi myös tuntua) pehmeiltä ja todella kiiltävän terveiltä. Näköjään ajoittainen latvojen napsiminen saksilla on alkanut tuottaa tulosta.

Huppuhuivi on asusta riippuen joko mystisen tyylikäs tai lämpöisen talvinen, tässä tapauksessa jälkimmäinen. Täytyis vielä mustan asun kanssa upata tänne. Silloin se on mystistäkin mystisempi.

Punainen neule on lyhyt, löllö ja hauskaa materiaalia. Porohame on hauska ja uskomattoman ihanan pehmeää materiaalia.


Koko asu on kokonaisuudessaan todella mukava ja pehmeä. Mä en siis kestä kuinka ihanalta toi porohame tuntuu päällä. Aika täydellinen työasu talveen. Mukavat nilkkurit pienillä kiilakoroilla kruunaavat kokonaisuuden.


Pisteenä i:n päälle toimivat punaiset BB-korvikset, punaiset huulet ja punaiset kynnet. Eyeliner game is on point and eyebrows are on fleek, so it's allz good!



Paita - H&M ♥ Hame - Noorit ♥ Huivi - Glitter ♥ Korvikset - Noorit ♥ Kengät - Noorit

#2. Dramatic rock 'n roll lady.


Tämän asun koostin Toton keikkaa varten. Mustaa, valkoista ja häivähdys punaista.


Valkoinen mekko (oikeestaan tunika, mun makuun toi on aivan liian lyhyt mekoksi) mustilla kuvioilla on itsessään aika naisellisen rock, mutta pitkä nahkatakki tekee tästä asusta entistä rockimman.


Korvissa mulla on tollaset vinoneliöhommelit, toisessa korvassa musta ja toisessa valkoinen. Tykkään hankkia tolleen korviksia eri väreissä, joilla voin sit leikitellä. Meikkiin en oo tehnyt mitään sen kummempia muutoksia. Samaa vanhaa millä mennään. Tästä tyylistä on tullu mun luottojuttu.


Upea musta huopahattu kruunaa kokonaisuuden. Mää oon käyttänyt tota hattua harmittavan vähän, ja kesällä tota ei varmaan voi kauheesti pitää, kun muuten tulee aikasta kuuma. Onneks on kevättä jäljellä!

Nahkatakki - Radiokirppis ♥ Toppi - Noorit ♥ Hattu - Noorit ♥ Korvikset - Noorit ♥ Kaulakoru - Glitter


Lyhyesti loppuun kuulumisia: koulu loppui maaliskuun puolessävälissä ja oon ollut 21.3 alkaen työharjoittelussa Koskarin Objectissa. Järkkäilin Objectille pop up storea Koskarin keskusaukiolle Miinus Viirusten ajaksi ja olin kyseisellä viikolla töissä 6 päivää putkeen ja yli 40 tuntia yhteensä. Nyt oon toista päivää vapaalla ja huomenna on vielä yks jäljellä. Ja mikä tärkeintä: meillä oli tänään Keijon kanssa ihana 2-vuotiskihlapäivä.

To be continued, so stay tuned mah homies.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti