perjantai 15. marraskuuta 2013

Thor: The Dark World review - aftermath.

Joo terve. Mää olisin voinut tehdä tästä videonkin, mutta mää en ny jaksa. Tein tänään jo kaksi ja julkaisen ne joskus tässä viikonlopun aikana. Mutta tälleen melkein viikko ekan videoni julkaisun jälkeen tajuan, että vaikka tosta videosta räjähtikin puoltuntinen ja asiaa on paljon, niin SILTI UNOHDIN PARI PIENTÄ JUTTUA.

Ensinnäkin toi mun video oli pääasiassa tarkoitettu Marvel-faneille ja Marvel-leffoista kiinnostuneille, jotka sattuu eksymään mun blogiin tai seuraa mun blogia jo. Video on tällä hetkellä unlisted eli sen näkee vain ne, jotka ovat saaneet siihen linkin. Ja videon saa ja kannattaakin kattoa, vaikkei itse leffa kiinnosta. Mun tolloilu ja jäätyily on jopa musta viihdyttävää katsottavaa! :D

Sitten pari ohjetta, jos ja kun menet katsomaan Lokia eiku Thoria.

1) Muista bongata Marvel-sarjakuvien tekijä ja kaiken alkuunpanija Stan Lee elokuvasta. Stan Lee tekee cameo-roolin jokahitsinikisessä Marvel-leffassa, eikä Thor 2 tee poikkeusta.

2) Pidä takamukses liimattuna sinne leffasalin penkkiin ihan loppuun asti, koska sieltä pukkaa kaksi (2) post credit-kohtausta. Toinen valottaa tulevia leffoja ja toinen on muuten vaan ihana ja hauska. Kaikki, jotka osas jäädä kattomaan viimeistä kohtausta, taputtivat lopuksi. Musta on ihana, kun näiden leffojen tekijät tekee näitä pieniä sneak peekkejä ja että leffan loputtua ei oo kiire MIHINKÄÄN.


Tää nyt ei silleen oo paha, mutta tylsä moka. Te ootte ne jo nähneet monenmonta kertaa, mutku lopussa mää esittelin niitä mun Marvel-kamoja, ja MÄÄ SITTE UNOHDIN MUN JULISTEET. Siis ehkä olennaisimmat fanisetit, mitä mulla on. No, ei voi mitään. Mää opin koko ajan.

Tässäpä kollaasi, jolla korjaan videon puutteet.



Just tän takia mää kirjotan tarkat "skriptit" mun teksteille, että muistan sanoa kaiken tarvittavan. Mut sitten siitä skriptistäkin unohtuu olennaiset jutut, koska oletan, että muistan sanoa ne ilman apua, mutta MUN EI PITÄS OLETTAA. KOSKAAN.

JEE, mut toi leffa joka tapauksessa oli IHANAMAHTAVA TAJUNNANRÄJÄYTYSELOKUVA. KYLLÄ. Hullu Marvel-fanityttö kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti