maanantai 4. marraskuuta 2013

Ilmoitusluontosta.

Kyllä, olen elossa. Vaikka ei ulkoisesti siltä näyttäisikään (olen kotona nuhjuisessa Avengers-topissa ja kuluneilla legginseillä tukka sekasin), niin sisäisesti olen mitä onnellisin viime viikon tapahtumien takia.

Lyhyesti: THOR: THE DARK WORLD OLI PUHDASTA MAHTAVUUTTA JA HURTSIN KONSERTTI YHTÄ IHANUUTTA JA ONNENKYYNELIÄ. Toinen puolikas mun sydämestä on edelleen Cine Atlaksessa ja Plevnassa (kyllä, kävin katsomassa sen KAKSI KERTAA, ja kolmannesta kerrasta en vielä tiedä, että missä ja milloin, but trust me, IT WILL HAPPEN) ja toinen puolikas Helsingin jäähallilla.

Hurtsista teen perinteisen kuolemanpitkän selostuksen biisilistoineen ja kuvineen päivineen, mutta Thor-hehkutusta varten mulla on ihan toinen idea mielessä. Haluaisin tehdä siitä mun ensimmäisen videopostauksen, sekä suomeksi että englanniksi. En tiedä vielä, että millä sen kuvaan - iPadilla vai kaverin kuvaamana - mutta teen sen kuitenkin. Mää en jostain syystä jaksa laatia pitkää tekstipostausta vaan paljon mieluummin haluan selittää sen itse puhumalla.

Englanninkielinen versio tuleekin olemaan jännää, koska vaikka mää sitä aika fluentisti osaankin puhua, niin takeltelua ja kielioppivirheitä voi tulla todella helposti siinä jännittäessä ja säheltäessä. Tästä huolimatta aion tehdä sen! Siitä voi tulla melkosta tajunnavirtaa ja heittelehtimistä asiasta toiseen, mutta who cares? 

6 kommenttia:

  1. Multakin on tulossa semmoset arvioinnit että! :D Ja ihan hulluna videomateriaalia..... Oon tässä koko illan muokannu tota videoo. Tällä hetkel se tallentaa valmista videoo, kesto ei oo "kun" 22 minuuttia.... :D Pieni kuolema luvassa viel tallennuksen jälkeen kun pitäis ladata se youtubeen............ :D ÄÄ oon niin innoissani et haluisin sen heti julkasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä ois kevyet 1067 minuuttia ettäse video on youtubes...t: en voi kirjautuu nyt eri googletilillä kesken :D

      Poista
    2. VOI JEE! <3 Oletan et oot saanut sen jo tähän mennessä ladattuu, niin alan nyt ettiä sitä videota Juutuupista! :D Mää en tiedä vielä, millon kuvaan oman Thor-höpötykseni, mutta luulisin, että tän viikon aikana!

      Poista
    3. Siel se ny on! En tiiä löytyykö ytubest mut ainaski blogist ;) Kirjaimellisestikin kesti yli tuhat minuuttia ladata sitä, meni melkein päivä yhteensä. :)

      Poista
  2. ihanaaaa videopostaus! ;D jee! mulla on ollu teknisiä ongelmia kuvaamisen kanssa, kohta loppuu jo kärsivälisyys :D ehkä mä tän vuoden puolella saan videon kans ite aikaseks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KYLLÄ! Joo itse asiassa mää eilen tästä videopostauksesta innostuin, ku kattelin erilaisia vlogeja Youtubesta, ja keksin, että määpäs teen nyt vihdoin semmosen ja ku ny olis ihan oikeeta asiaakin, eikä mitään kuulumishömpötyksiä! :D

      Tee sääkin sun vlogis pian! ;D Mää vasta eilen luin, että olit ehdottanut, että me tehtäis yhessä videopostaus, jos ja kun joskus näemme vihdosta viimein, nii se se olis huikee idea!

      Poista