maanantai 18. helmikuuta 2013

[title to be announced soon]

Vähän väliraporttia!

Mulla on hautunut pari spesiaalipostausta luonnoksissa ihan liian pitkään eikä mielikuvitus oikein laukkaa muutenkaan (niinkin huonosti, etten mä keksinyt edes kunnon otsikkoa), joten siksi postaaminen on näin vähäistä. Myös ne surullisenkuuluisat yo-kirjoitukset painaa päälle. Ku pitäs lukeelukeeLUKEE, mut oon koneella koko ajan tai katon leffoja. Äiti muistuttelee lukemaan, iskä muistuttelee. Kun pitäis sit vihdoin istahtaa työpöydän ääreen lukemaan, keksin yhtäkkiä kaikkee ihan muuta tekemistä. Mä voisin mieluummin vaikka siivota, ku istua jumittaa mun huoneessa lukemassa.

Voisin tulostaa tuon ylemmän kuvan motivaattoriksi mun huoneen seinille.
Hulluja ovat olleet kaikki mun menneisyyden opot, kun sanoivat, että mä sopisin lukioon. HYI HYI. Kurssit oon suorittanut oikeesti yllättävän hyvin, mutta taisivat opot unohtaa sen faktan, että kirjoitukset ovat ihan eri asia, ku perus koeviikko. Mua lähinnä pelottaa psyka (sitä teorioiden, käsitteiden ja asian määrää...), ja ehkä enkku. Kyllä, enkku huolettaa mua. Ei paljoa, mutta kummiskin. Oon tajunnut, kuinka suppea mun sanavarasto on, ja kuinka huonosti nykyään omaksun ja opin joitakin hieman vaikeampia ja tuntemattomampia sanoja. Tää voi vaikuttaa jonkin verran luetunymmärtämistehtäviä tehdessä. En kyä tiiä, mikä anterogradinen amnesia muakin vaivaa.

Jotain hyvää sentäs, äikän esseekoetta en edes osaa murehtia. Tekstitaito tuntui sujuvan, joten miksi turhaan? (EDIT 21.2: tekstitaito meni enemmistöllä todella huonosti ainakin meiän lukiossa, joten hupsan. En kyl vieläkään aio stressata, koska kyl mä ny läpi pääsen!)

NYT SITTE MÄÄ MEEN LUKEEN PSYKAA. Lusmuilu loppui tähän! Postauksia tulee kyllä edelleen, mutta harvakseltaan. Katsellaan sitten taas 15.3. jälkeen...

Tsemppiä teille kaikille, teitte mitä tahansa! Ja kivaa maanantaita ja alkuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti