perjantai 8. helmikuuta 2013

Some stuff I wrote.

Mä en tiedä, mistä ja miten mä alottaisin. Aloitetaan anteeksipyynnöllä.

ANTEEKSI, kun olen laiminlyönyt teitä vähäisellä kirjoittamisella. Vaikka teitä ei siellä kovin montaa olekaan, niin silti välitän teistä jokaisesta, sekä rekisteröityneistä että anonyymeistä lukijoista! Kiitos että ootte olemassa näinä stressintäyteisinä aikoina. ♥

Jos ette oo anonyymit vielä huomanneet, niin järkkäilin teille oman "rekisteröintigadgetin": tuossa oikealla puolella on kysely, jossa voitte yhdellä klikkauksella kertoa mulle, että luette tätä plokia ja kuinka usein, ja silti pysytte mulle tuntemattomina. "Kyselyä" pidetään pystyssä ajan hämärään asti. Eiks oo kiva?

Mun passiiviseen blogin pitämiseen on ihan hyvä syy: koulujutut ja yo-koitokset pyörivät mun päässä niin vilkkaasti, ettei mun runosuoni kuki sitten yhtään. Eihän se nytkään, tuntuu, ettei tää suju sitten alkuunkaan.

Huomenna olis siis äikän tekstitaito. Mä en oo valmistautunut mitenkään, mut ei siihen oikein voikaan. Preli oli periaatteessa ainoa mahdollisuus, ja se meniki mulla iha ok. Kyl mä uskallan jopa C:tä toivoa äikän arvosanaks... Ehkä. Samoilla arvosteluilla ollaan menty viimesen 2 vuotta, enkä mä voi siitä mitenkään huonontaakaan. At least I hope so. Parempi olis sen runosuonen olla huomenna hereillä, muuten tulee vähän isompi itku.

Koko tää päivä on menny mulla jotenki sumussa. Nukuin johonki puol kahteen, ja puin decent vaatteet vasta kolmen maissa. En oo oikein ees tajunnut, että huomenna olis jotain, enkä osaa ajatella aikaa kokeen jälkeen. Toivoisin vaan, että se olis nopeesti ja suht kivuttomasti ohi.


Koska 6 tuntia on pitkä aika, niin syötäväähän pitää olla. Tässä mun eväät:

Marjajogurttijuomaa, Maxipepsiä, Sinkkipluseetä, viinirypäleitä, pähkinäsekotusta ja halpis-Snickersejä.

Sanon taas: limsapullot ja jogurttijuoma näyttää niin alastomilta ilman etikettejä.

Onneks huomisillalle on suunnitelmissa hauskuutta: mennään velipoijjaan kanssa kyläileen Suskille ja sen miehelle. Saa sitte heti rentoutua joko kauheen tai muuten vaan raskaan koitoksen jälkeen!

Eilen mää kävin tyttöjen kanssa penkkariasuostoskierroksella. Löysin itelleni taas yhden tärkeän osan asuuni, jee! Enää tarvis käydä kangaskaupoilla, ja kaveri hoitaa loput. TJ 6, eli vajaa viikko! Can't wait! Sitä ennen tosin tarvii kärsiä English matriculation examination's listening comprehension... Have I practiced for that? Well... No. I am a huge dissapoint to myself.

Mää haluan vielä jakaa teille muutaman huippubiisin, joihin me reenaillaan millon mitäkin street jazz-reeneissä. Viime kerralla oli taas nii huippua, et oksat pois!








Mutta nyt meikälikka painuu unten maille. Näänköhän mä unia huomisesta kärsimyssessiosta?

Oikein hurjan paljon tsemppiä kaikille kirjoittaville abeille! Tästä se lähtee! Nukkukaa hyvin ♥

Ps. Jouduin tekeen puhelimeen päivityksen ja nyt se on ihan outo. EN TYKKÄÄ.

Pps. Luin just YTL:n sivuilta randomisti, että 10 vuotta sitten äikän A:n (eli alimman hyväksytyn arvosanan) raja oli huimat 53. Viime syksynä se oli jotain 23. Mitä on tapahtunut? Onko kyse ihan yksinkertaisesta arvostelupisteiden muutoksesta vai onko taso vain laskenut? En valita, en todellakaan, mutta kysynpä vaan.

4 kommenttia:

  1. JEEE! TERVETULOA:) Me yritetään keksiä jotain rentouttavaa (LAUTAPELIIIIIIIIIIT), jotta saat sit tän päivän stressit pois mielestä :) Ja onnea tuhatkertaisesti koitokseen!

    VastaaPoista
  2. Jeejee! Lautapelit on kivoja :P Emmää enää stressaa tota, se stressi jäi sinne Vakelle. :D Onneks!

    Mut illalla nähdään! ;)

    VastaaPoista
  3. hei kovasti tsemppiä nyt koulun kanssa <3 kohta on kirjotukset jo ohi. sitten pileet pystyyn jeejee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jei, kiitos Iira! ♥ Ja jep, on enää kuukausi siihenki kuolemanviikkoon (kaikki loput yo-kokeet on siis samalla viikolla) ja sit se on yhessä silmänräpäyksessä ohi. :D

      Poista