maanantai 11. helmikuuta 2013

I chose to call you just to say good night.


Jepjep, tää on just tällänen tykkääntästäkoskatässäfiittaaihkuGracias-biisi, joojoo. Tai sitten ei.

Kyllä mää Junon äänestä ja flowsta oon aina tykännyt, esim. V-tyylissä on monia letkeitä ja symppiksiä biisejä, mut jotenki noi Elokuu- ja SMC-hommat on tökkiny pahasti mun kohdalla. Nyt Kuuluuks on virkistävä poikkeus hetkeen, ja pistän ehdottomasti uuden levyn kuunteluun. Kuuluuks on tosi menevä ja pirteä, Gracias vetää hyvin suomeks!

Pikkupikkubriiffinä vaan, että äikän tekstitaito meni ihan ookoo. Kai. EMMÄ TIEDÄ. En uskalla sanoa mitään. Istuin siellä salissa taas sen 5 tuntia niin kuin ruotsin kirjoituksissakin, ja käsi alko loppuvaiheessa tuttuun tapaan krampata ja vammata. Ja mää hullu tein sen tiivistelmätehtävän! Mää inhoan tiivistelmientekoa koko sydämestäni, koska en vaan osaa (blogiani vähän pitempään lukeneet ja mut tuntevat tietää tän), mutta näin tuli tehtyä. Sanamäärän sain pidettyä tapojeni vastaisesti kurissa (piti kirjottaa n. 100 sanaa -> mä kirjotin 103!), mutta että poiminko mä oikeat pointit siihen, niin on sitten asia erikseen...

Oli tosi jees, kun eräs kiltti ja avulias valvojaopettaja tuli kantamaan mun evästarjotinta tehdessäni lähtöä, ja mä sain helpommin vietyä kaikki paperit omille paikoillensa. Samainen ope auttoi ihan jokaista oppilasta, jolle hän antoi luvan poistua salista. Se oli oikein kivasti tehty, terveisiä vaan ko. opelle!

Loppuperjantain vietin tosi hauskoissa ja viihtyisissä merkeissä Suskilla ja Laurilla. Me pelattiin kahta mulle ennestään tuntematonta ja huippuhauskaa lautapeliä, ja syötiin kaikkee hyvää loistomusiikin soidessa taustalla. Pikkuinen Nöpsy-hamsteri oli ihana. Viinin suurena ystävänä (NOT) sain juotua pikkutilkan meiän lahjaksi tuomaa punaviiniä. Kyseinen punaviini oli itse asiassa iha hyvää jopa, mutta oikeesti yleensä mä en saa muuta alkoholipitoista alas, ku Breezeriä ja makeeta siideriä. Kalja on pahinta kaikista, ja itse asiassa kaikki, missä se alkoholi maistuu niin hyi. Cokis ja kaakao on mun helpotusjuomaa! Yeah, I'm a total wuss.


Mun viikonloppu on ollut aika leffojentäyteinen: eilen katoin ties kuinka monetta kertaa ykkössuosikki The Avengersin kuullunymmärtämismielessä ja tänään Valehtelija, Valehtelijan. Jim Carrey on ihan paras!










Mä myös paistoin eilen lättyjä (which almost never happens), jotka loppui hetkessä, ja kattelin maratonina AGT:n uusia ja vanhoja jaksoja. Haspop & Snap Boogie on ihan huippuja ja ehdottomasti mun esikuvia tanssin suhteen. Kokeilin myös mun uutta hiusvalkkia ja sain oikein oivan pikanutturan aikaiseksi. Kuvaa ei oo nyt tarjolla, but maybe later!


Tänään oon vaan ollut lahnana kotona. Olo on aika kauhee, lamaantunut ja turvonnut.



Aamulla (tai päivällä) mää jopa tein jotain yo-juttujen eteen: kuuntelin puhelimella TuneIn-radiosta enkunkielisiä uutisia. Laskeskelin, että jos olisin aloittanut tänään lukemaan sitä psykaa, mulla olis aikaa 5 päivää per kirja. Huomenna sitte. Ehkä.



Huomenna olis tarkotus lähtee keskustaan tekeen vielä viimeset penkkariasuostokset (TJ 4!), ja aamupäivällä ehkä mahdollisesti poiketa koululla hoitamassa penkkari- ja abihommia.



Tiistaina olis sitten enkun yo:n eka osa, eli listening comprehension. And for me that's a lot more challenging than the written part. Wish me luck!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti