lauantai 1. elokuuta 2020

UEMM.

'cause u ease my mind / when you're around it feels so simple to be - rosie lowe (2019)


Meillä oli ihanat treffit miehen kanssa tänä viikonloppuna. Ne vähän venähtivät kaksipäiväisiksi odottamattomista käänteistä johtuen, mutta ei haittaa ollenkaan!


Sää oli kaunis ja lämpötilat kohdillaan. Käveltiin kotoa keskustaan reilu 2 kilometriä. Mentiin Sorsiksen kautta ja siellä oli käynnissä tanssiesityksiä. Vaikutti siltä, että siellä olisi ollut jonkin tanssikoulun näytös, Korona Edition. Katsottiin yhden tosi taitavan pojan esitys. Se oli aivan lumoava ja vangitsi huomion alusta loppuun. Olen varma että tästä pojasta kuullaan vielä, tai siis nähdään.


Olin ostanut viime hääpäivänä Keijolle lahjakortin Jack & Jonesiin, josta ostettiin tosi tarpeellisia juttuja. Yleensä se olen minä joka ostan itselleni, mutta nyt oli kerrankin miehen vuoro. Ja hälle löyty kivoja juttuja sekä Jäckäristä että Stadiumista! Ja musta on aina hauskaa toimia makutuomarina.


Shoppailujen jälkeen mulle iski yllättävä matala. Oltiin kyllä suuntaamassa syömään, mutta en pystynyt odottamaan sinne asti. Kävästiin hakemassa Mäkkäristä vadelma-suklaa-pirtelö ja se oli aivan tajuttoman hyvää.


Olimme suunnitelleet menevämme syömään pitkästä aikaa Stefan's Steakhouseen. Se ei sitten onnistunutkaan, koska ravintola oli täynnä väkeä ja me ei oltu ollenkaan älytty varata pöytää. Pihvinkuvat silmissä meidän oli pakko varata seuraavalle päivälle pöytä, koska maku oli jo suussa, kuten isäni sanoisi.


Herkullisen pihviannoksen sijaan mentiin mun lempparivohvelimestaan eli Foffeliin. Aina yhtä hyvien vohveleiden jälkeen ei enää harmittanut yhtään, että meidän päivällinen siirtyi. Foffelin vohvelit ovat aina hyvä idea!


Oon sanonut tän varmaan miljoona kertaa, mutta Laukontori ja Kehräsaari on niin mun lempparipaikkoja Tampereella. Musta olis ihana hypätä myös pitkästä aikaa laivaan siitä alarannan satamasta ja matkata Viikinsaareen päiväretkelle. Foffelissa viereisen pöydän tytöt suunnittelivat menevänsä sinne ja saimme siitä idean, joka olisi kyllä ihana toteuttaa vielä tänä kesänä.


Tämä päivä oli paras. Tampere on paras. Keijo on paras.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti