torstai 23. elokuuta 2018

Throwback Thursday: Vanhoja bannereita ja profiilikuvia.

Fiilistelkää kanssani vanhoja profiilikuvia ja bannereita!


2012: Tämä ei viihtynyt mun bannerina kauaa eikä ihme. Tässä on ihan liikaa kaikkee. Too cluttered.


2011: So young and smol. Loving the pink flower details.


2012: Vähän parempi jo, mutta vieläkin jokin on pielessä. Violetit fontinreunat ja kollaasiruudut olis voineet olla ei-violetit.


2011: Mulla on vieläkin toi pitsitakki ja korvikset. Kasvot sivulla ja ylikasvanut otsis on näköjään ollut se juttu 7 vuotta sitten.


2012: No NYT! Jotenkin tykkään tän kuvan pintarakenteesta. Utuisen rakeinen ja lavan spotit sekä sytkärit näyttävät ihanilta valopilkuilta. Violetti Mistral-fontti näyttääpi aikas kivalta myös. Ah, niin nostalgista. Kuva otettu vuonna 2010 Raappanan keikan aikana.


2013: Henkseli- ja bandanakausi kuumimmillaan.


2012-13: Tämä banneri oli mulla aika kauan. Tää on tehty kokonaan Paintilla.


2014: Omg kuinka ohuet kulmat... So 2014. Ja myös ylikasvanut otsis, joka on vedetty sivulle. Pidin tästä kuvasta kyllä tuolloin meleko paljon, mutta nyt se on vähän meh. Also huulipuna puuttuu! En myöskään tajua mitä oon ajatellut, kun oon laittanut profiilikuvaksi autossa otetun selfien.


2013-14: Rakastin tätä banneria aikoinaan. Nyt se vaikuttaa kovin levottomalta värimaailmaltaan. Huomaa siis, että musta on tullut yhä tarkempi värien mätsäyksestä ja harmoniasta.


2015: Kun löysin viininpunaisen värin.


2015: Muistan vieläkin tän näkymän. Oli niin kaunista kävellä noiden värien keskellä Jazzien jälkeen.


2015-16: Laatu iPhone 4:n selfiekamera. Tykkään silti tästä, hupusta, meikistä ja otsiksesta.


2015-16: Tää on vieläkin mun lemppari. Kyseessä ei ole mun lempparivärit enää, mutta tässä on kaikki kohdillaan. Kesä, sinisyys, tuulenvire, sommitelmat (courtesy of my bro) ja tunnelma. Hassu vaan, kun otsikossa lukee purple, mutta fontti on sininen ja kuva muutenkin sinisävyinen.


2016: Nyt alkaa näyttää omemmalta! Mustavalkoinen filtteri ja punaiset huulet muokattu maalaamalla esiin.


2016: Uusi blogin nimi, uusi banneri, mutta ei uusia kujeita! Tässä on taatusti kaikkien aikojen lempparibanneri. Saatan palata tämän pariin myöhemmin. Blogin otsikko on asetelty hauskasti mun "taakse" ja sovitettu kulkuväylän leveyteen. Punaista, ruusua ja mustavalkoisuutta. Perfection.


2016: Tää on niin 2016. Kulutin puolinutturalookin puhki, kuten myös ton paidan. Se on mulla vieläkin, mutta ei enää niin freesi. Tykkään tästä kuvasta vieläkin. Kulmat tosin ovat kovin ohuet ja vaaleat.


2016: So peaceful and serene. Loving dem autumn colours. Also one of my faves.


2017-18: Lempparein kuva itestäni. Kaikki on kohillaan.


2017-18: Age of minimalism and calligraphy.


2018: Häiritsi kun hyvät profiilikuvat menee pilalle kun ne ovat pikkukuvina kommenttiboksissa tai blogin seuraajissa. Ajattelin, että teksti olisi mukavaa vaihtelua. Onhan mulla sitten niitä pärstäkuvia täällä blogissa ihan tarpeeksi.

-----

Nyt banneri on taas vaihtunut ja kuvakkeen vaihdan myös yhdenmukaisemmaksi bannerin kanssa. Nykyinen banneri on melko kesäinen, mutta pidän sen tuollaisena niin kauan kuin kehtaan. Seuraava banneri on jo tiedossa...










2 kommenttia:

  1. Toi tänhetkinen profiilikuva on kyllä tosi kiva! :) Ja tämänhetkinen banneri on <3.

    VastaaPoista
  2. Mulle ei jostain syystä oo tullut kaikista kommenteista ilmoitusta sähköpostiin... Mut nyt näin tän! Kiitos <3

    VastaaPoista