keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Vlogiviikko / Tiistai.

VAROITUS! Tämä video sisältää mahdollisesti eritylsää teknologiafobiaränttiä, mutta myös mukahauskoja bloopereita.



Ja anteeksi, kun tää tuli näin myöhässä. En ajatellut tätä ihan näin, mutta mää en jaksanut millään enää istua koneella eilen illalla. Videon latasin kyllä jo yöllä Youtubeen just ennen kuin ummistin simmuni. Yritin tänään etsiä tilaisuuksia saada tämä postaus ulos, muttahhhhh ei. Olin töissä ja puhelimella ei saa upotettua sitä Youtuben koodia blogiin, tai ainakaan mää en osaa. Tajuatte kyllä katottuanne videon, että mulla tökkii teknologian kanssa ja pahasti.

Huomenna video tulee jo aiemmin, I PROMISE! Ja muistattehan tsekkailla myös Iiran vlogit! Ne löytyvät TÄÄLTÄ.

PS. Nyt oikeesti hei. Teknologia, MIKÄ SULLA ON MUA VASTAAN?! Mää latasin tän videon jo kerran Tubeen ja julkaisin tän postauksen, mut otin samantien komennon takaisin, koska huomasin, että yks kohta oli jostain syystä mykkänä. Latasin videon mun puhelimen kuvakirjastoon varmaan 5 kertaa, kunnes tajusin ladata sen iMovie Theateriin ja SITTEN TOIMI KAIKKI ÄÄNET NIINKU PITI.

The irony is very strong. Mä en jaksais nyt yhtään enää tech faileja.

2 kommenttia: