sunnuntai 11. joulukuuta 2016

Don't give up, I won't give up.

Anteeksi etukäteen vihaisuuteni, MUTTA ÄLKÄÄ IKINÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LADATKO PUHELIMEEN BLOG MANAGERIA BLOGGERILLE! Kirjoitin sillä juuri pitkää tekstiä puhelimella, koska en jaksanut istua koneella ja se hiton sovelluksentekele julkaisi pelkän otsikon! Hitto vie, 2016 ja ei ole keksitty hyvää blogiappia puhelimille. Jos mää olisin joku koodaaja mikälie niin loisin sellaisen heti!

Mää oon oikeesti nyt niin vihainen, mutta haluan kuitenkin yrittää luoda uudelleen mitä äsken kirjoitin.

Nyt on maailmankirjat sekaisin, kun mää jytään täällä Siaa Spotifystä. The Greatest ja Cheap Thrills soi oikein hyvin. Saa nähdä kuinka kauan, mua tuppaa aina radiosuosikit kyllästyttämään jossain vaiheessa.

Mulla on menossa pahemman luokan writer’s block eikä kyseessä oo kiinnostuksenpuute, päinvastoin.

Mää haluaisin kirjoitella niin kovasti kaikkee teille muutamille ihanille ja uskollisille lukijoilleni, ja mun pitikin tänään, mutta mää en jaksa istua koneen ääressä ja kipeyttää selkääni, hartioitani ja olkapäitä, jotka on kipuilleet viime aikoina enemmän ja vähemmän. Oikea olkapää on ollut kipee pari kuukautta (saattaa olla enemmänkin) ja vasen on ollut reilun viikon. Vasuri on aiheuttanut enemmän vaivaa, koska se kipu säteilee kylkeen, rintaan, leukaperiin ja sitä kautta niskaan ja päähän. Särkylääke auttaa kyllä, mutta haluan ehdottomasti selvittää mikä siä on hätänä, ja onneks oon menossa lääkäriin ens torstaina. Pääsen jauhamaan diabeteksen lisäks kaikista muista vaivoista mitä mulla on, kun oon näköjään kohta 24-vuotiaana jo ihan raihnainen mummo. Mää laadin kultakalanmuistisena oikein listankin kaikesta, mistä mun pitää kysellä ja valitella.

Jotain hyvääkin sentäs on tapahtunut. Kävin verikokeissa ja mun hba1c eli pitkäaikaisverensokeri oli tosi hyvä, 68 tai 8.4. Mulla on ollut ja tulee olemaan töitä todella kivasti tässä kuussa, sain hankittua vihdoin uudet ja HYVÄT kuulokkeet sekä nukanpoistajan ja vaikka ei oo ees vielä joulukuun puoliväli niin olemme saaneet meille ihania arvovieraita.

Ostamani kuulokkeet ovat tosiaan merkkiä JBL ja olin eka, että “jaahas mikäs merkki se sellanen on?” ja Keijolle kerroin mun hankinnasta, että oli tuntematonta merkkiä. Keijo siihen sit, että “ei muuten oo tuntematon merkki, meiän bassolaatikon elementti on JBL:ää ja myös kajarit edessä”. Mää mietin siinä sitten pitkään, että oon kyllä yks kujakettu ja putkiaivo, kun en oo tätäkään asiaa osannut tajuta parissa vuodessa. Noh, kun ei kiinnosta kattoa ympärilleen niin ei. Anyways, nää kuulokkeet on aivan AIVAN mahtavat! Siis mää en kestä. So smooth. Such vibes. Very bass. Much pure.

Nukanpoistajan hankin myös samalla Prisma-reissulla monen ystäväni suosittamana ja ai että se on just niin life saver kuin kaikki on kehunut! Käytin heti seuraavan vapaapäivän nukanpoistoon kasasta vaatteita. Pari reikää onnistuin tekemään, mutta ei ollut onneks mitään mun parhaimpia vaatteita, vaan lähinnä kotikäytössä olevia yksilöitä.

Marraskuun suosikit ovat erittäin pahasti myöhässä mutta tuloillaan kuitenkin ja tätä menoa kohta myös joulukuun. Mulla on onneks pitkästä aikaa kunnolla vapaata torstaista sunnuntaihin, että enköhän jossain välissä saa jotain postausta ulos.


Stay tuned, dudes and dudettes.

2 kommenttia: