maanantai 4. heinäkuuta 2016

Love me some awesome outfits, part 6: Radiokirppis.

On tääkin. Mun blogihan on mennyt vallan tähän "tänään ostin tätä ja tätä"-touhuun! Tällä kertaa haluan kuitenkin tuoda esille, että kirppareilta voi tehdä todella hyviä löytöjä todella edullisesti. Toy Storyn säästöpossun sanoin: "Siinä on kirpparitavaraa ja halvalla!" Mun piti tehdä tää jo toukokuussa, kun silloin mää käväsin kera äidin Radiokirppiksellä, mutta en sitten ehtinyt, ja kesäkuussakin mun blogi täyttyi musiikilla.

Without further ado, here's my Radiokirppis haul!

#1. Love me some denim.


1. kyssäri: MIKS MUN HIUKSET ON NÄISSÄ KUVISSA NIIN IHANAT? Ei ees näytä niin lettikiharoilta kuin yleensä! Niin kiiltävät, mustat ja oikeen houkuttelee koskemaan ja silittämään ja vetämään läpi niistä. Mitä näille on tapahtunut? Nykyään nää on jatkuvasti takkuiset, kiillottomat ja ryhdittömät. Pitänee vaihtaa shampoota ja hoitoainetta, vaikka just luulin löytäneeni Ne Oikeat.


2. kyssäri, okei tää ei oo kyssäri, mutta TOI FARKKUTAKKI. Se on täydellinen. Just oikean sininen, oikeanmallinen ja pituinen, oikeeta kokoa JA SE MAKSO VAAN 9€. Eli kaiken hyvän ohella myös oikean hintainen!


Farkkutakkihan menee lähes kaikkien asujen kanssa, mutta musta maksimekko on täydellisin kaikista. Ja toi tuubihuivi pitsisellä kuosilla on piste i:n päälle. Yksinkertaisen tyylikäs with a twist, you might say. Metallinen korvatappi is much nice ja eyeliner on fleek, for once.


Viimeisenä mutta ei todellakaan vähäisimpänä kokonaisuuden viimeistelee tumma huulipuna. Loooove it. Mutta mitä mun silmille on tapahtunut ekassa kuvassa? Ei mulla oo ruskeet silmät! Viereisestä kuvasta voit havaita mun hyvinkin vihriät silmät. Huulipuna tosin näyttää paremmalta vasemmassa kuvassa, joten saattaa olla överiks vedetyt kontrastit ja kylläisyydet, jotka vääristää silmienkin väriä.

Farkkutakki Vero Moda ♥ Mekko Lager 157 ♥ Huivi New Yorker ♥ Kengät Adidas ♥ Korvikset Pieces

#2. Love me some black and grey stripes.


Tää on poikkeuksellisesti feat. äiti-otos, koska en jaksanut pyytää ketään ottamaan musta pelkkiä asukuvia. En oikeen kehdannut, kun oli vieraita paikalla.

Tää sifonkipaita by Janina F on ihana. Voisin pitää sitä joka päivä tänä kesänä ja syksynä ja okei KAIKKINA vuodenaikoina. Hame on ostettu viime vuonna Ruotsista Rut & Circlestä ja oon käyttänyt sitä hävettävän vähän. Täytyy skarpata tänä kesänä ja syksynä! Punainen bandana ja korvikset tuovat vähän väriä muuten kovin synkeään kesäasuun.

#3. Love me some black lace and red details. 


TÄMÄ. Tää on tätä mun nykyistä estetiikkaa. Musta asu höystettynä punaisilla yksityiskohdilla. Tässä tapauksessa punaisina loistaa kengät, korvikset, huulet ja varpaankynnet.


Ihanan pitsipaidan lisäksi myös nuo punaiset korkkarit olivat kirpparilta. Ihana äitini bongas ne Pirkan Kirpputorikeskukselta vain 5 €:lla mun ihanan valmistujaismekon kaveriksi! Paita puolestaan maksoi vaivaiset 2 €. Korvikset maksoivat ehkä jotain 5,95 € ja hameestakin sain alennusta työharjoittelun vuoksi, joten koko asu maksoi n. 20 €. Ei paha!


Tukkatyyli ei ollut ehkä paras mahdollinen tässä. Lettiponnari on mun hätäkampaus, kun en muutakaan ehdi tai jaksa. Otsis on onneksi kuosissa, samoin meikki, että ei ihan soitellen sotaan lähdetty.

Pitsipaita Unknown ♥ Hame Only ♥ Korkkarit Topway ♥ Korvikset - Bijou Brigitte

#4. Love me some purple.


Ja kyllähän sitä violettia edelleen tarttuu mukaan! Tää oli vaan jotain 4 €, niin pakko oli napata tääkin kassalle. Tää on vaan koko XS, joten hihat on liian tiukat kun napittaa. Pitää aina muistaa avata napit ennen kuin pukee tai ottaa pois päältä. Tää on kivan rento esim. töihin ja menee kyl ihan hienosti nyt kesälläkin, koska on ohutta sifonkia. Tajusin tänään, että mulla on tosi paljon sifonkisia vaatteita.

#5. Love me some denim. Again. 


Tämä on toinen tyyli, joka vastaa mun estetiikkaa. Pitkä raitamekko, farkkutakki, punainen bandana ja tietysti mustat Converset. Mekon printtiteksti kruunaa rennon naisellisen meiningin.


Mä olin näitä kuvia ottaessa todella väsynyt ja musta tuntuu, että sen näkee näistä kuvista. Halusin silti ikuistaa tuon asun, koska musta tuntuu, että käytän tosi harvoin täsmälleen samaa asua... Ja se on aika hyvin, koska musta on aina tuntunut ettei mulla ikinä oo vaatteita, huolimatta siitä, että mullahan on vaikka mitä.

#6. I'm on a boat. 

Mä sain laivareissua varten hienon idean. Pakkasin mukaan ainoastaan mekkoja ja minimoin asukriisit. Porukoita ja Keijoa huvitti mun jatkuvat asunvaihdokset joka kerta kun satuin käväseen hytissä, but I didn't care, koska vältyinpähän vaatekriiseiltä! Kaikista asuista en saanut kuvaa, koska en jaksanut pyytää jatkuvasti ketään ottamaan musta kuvaa.


Tässä sunnuntaiaamun väsynyt asuotos sekä laivastalähtöasu. Vasemmassa mun asu oli taatusti pirteämpi kuin minä itse ja oikealla olin jo vähän paremmassa energiassa mutta taas tummemmassa asussa. Asu on melkolailla sama kuin ekoissa kuvissa, mutta paljon paremmilla kengillä ja kruununa on hattu.


Työpaikaltani bongattuja ihanuuksia. Molemmat ovat siis samaa mallia, mutta eri kuosia. Värikkäästä versiosta tulee mieleen Desigual, joka on ihanan erikoinen vaatemerkki. Mustavalkoinen mekko on sekin mun estetiikkaa all over it. Koukeroisia kukkia ja sulkia. Me likes.


Converssien korkkaus täydellisen asun kanssa. Kaunis mustavalkoinen mekkopaitajuttumikälie, jättikorvarenkaat ja Converset. Oli muuten myös täydellinen ilta/keikka-asu laivalla! Naisellisuutta yhdistettynä street-viboihin. Also my aesthetic.

#hienolaatuhermanni #5/5 #olimyöhäjaketääneikiinnostanutkuvatamuajotenhätäkeinotkeksi
Ja lopuksi yhdistelmä, jota olen odottanut jo kauan voivani pitää. Musta maksi ja Converset. Menee ihan tyystin sellaisenaankin ilman huivia. Now I feel complete.

#8. Graduation dress 2.0.


THIS is my dream dress, hands down. Ja uskokaa tai älkää, mutta tämäkin löytyi Radiolta reilulla 10€:lla! Oli käyttämätön kuitenkin, että jotain sentäs. Löyty semmosesta kirppispisteestä, jossa oli selvästi jostain ulkomailta hankittua vaatetta, lompakoita, hiusjuttuja ja viuhkoja. Mutta oikeesti! Tää on NIIN IHANA. Äidinkin bongaamat kengät sopii mekkoon ku nenä päähän!


Tässä mekossa on lähes kaikki kohillaan. Se on maksi, joka on mun favourite kind of dress. Siinä on punaisia ruusuja mustalla pohjalla. Materiaali on kiiltävä, joustava ja pehmeä. Oli siis erittäin mukava olla siinä koko päivän. Ainoo pienenpieni miinus on sen läpikuultavuus, joten mun täytyi hankkia alle ohut musta puolihame Objectista.


Ja toi selkämys! It is so very pretty. Like I said, the perfect graduation dress.

This is all for today. Thank you for reading and have a nice day.

PS. And for today's extra content I have these awesome leggings. En ostanut näitä kirppikseltä, mutta sain nää lahjaksi työharjoittelupaikastani eli sieltä Objectista. Mää kattelin näitä aina välillä koko harjoittelun ajan ja haaveilin, et jos nää sais palkkioksi niin olisin erittäin happy. 


PPS. Shoot. Mää unohdin ihan kokonaan vielä yhden ihanan kirppislöydön.

Tunika alunperin Onlystä.
Tässä on niin ihana toi pitsiosa. Se on just kivassa kohdassa ja luo muuten rennolle tunikalle erittäin naisellisen säväyksen. Tässä on myös lantion kohdalla kiristysnauha, joten se istuu yläosasta oikein hyvin ja helmasta liehuu hauskasti. Ei maksanut tääkään varmaan 5€ enempää. Sopii oikein hyvin aurinkoiseen kaupunkipäivään, kuten kuvasta näkyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti