lauantai 27. helmikuuta 2016

Hoard, collect, file, index.

Mää en ikinä tykkää nuolaista ennen ku tipahtaa, mutta...

HAAATSIGUENJAAA MUN KONE TOIMII HYVIN TAAS!

#keikkalookki #lovemesomedramatichats #lovemesomeblackandwhite #happy

Mulla pyörii nyt koneessa Linuxiin pohjautuvan Ubuntu-käyttiksen demoversioläpyskä ja kokeilen sen avulla, että miten tää skulaa ja onko tää nopee. Ja voin sanoa vihdoinkin, että TOIMII. Oon ihan innoissani! Saa nähdä miten käy, kun tää koko roska asennetaan lopullisesti tähän rakkineeseen... Mut näillä näkymin mun koneesta tulee oikein supernopee ja mielelläni haluan käyttää tätä enemmän. Pystyn tutustumaan paremmin uuteen musiikkiin rauhassa koneen äärellä, selailemaan nettejä nopeammin ja mikä parasta, kirjoittamaan blogia enemmän. FINE BY ME.

Nyt latailen kaikki mun kuvat, musat ja datat ulkoiselle kiintolevylle ja painun sillä aikaa päikkäreille. Jos ja kun tää käyttis asentuu onnistuneesti, palaan blogin ääreen iltasella.

See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti