keskiviikko 6. toukokuuta 2015

I also like rainy days and movies.

Tervepä terve!

Ihan pikasen vapaapäiväpostauksen ajattelin tässä teille pläjähyttää ennen ku pikkuveikka tuleepi kyläilylle. Mun piti mennä Tampereelle tänään, mutta eilen vuorokauden viime hetkillä äiti pisti ei-hyviä-uutisia, että on kovasti kipeenä eikä halua tartuttaa työssäkäyvälle diabeetikkotyttärelleen ylimääräsiä tauteja. Kivasti ajateltu oli, koska mää oon ollut ihan tarpeeks kipeenä tänä keväänä. Mutta onneks Matias jaksaa tulla viihdyttään maalaistunutta isosiskoaan!


Eilen loppu mun työharjoittelujakso sekatavarakaupassa, jonka nimeä en vieläkään paljasta teille, tsorppa. Oli kyllä huisin kiva paikka olla töissä, mutta koin mulle helpommaksi tehdä loput työharjoittelusta mun työpaikassa eli siä vaatekaupassa, jonka nimee en myöskään paljastele. 5+1 työpäivää viikossa kävi jo tokan viikon jälkeen todella raskaaksi ja vei mun yöunet.

Eilen oli näytön arviointi, eli ope poikkes työpaikalla ja juteltiin siitä, kuinka täydellinen ja paras asiakaspalvelija oon (sense the sarcasm). Kolmonen tuli ja loppupäivä menikin paljon rennommissa merkeissä, meinaan jännitti kieltämättä vähäsen. Sain läksiäislahjaks ihanan pinkin pionikynttilän, jota en kyllä raaski varmaan ikinä polttaa.

Tänään oon tosiaan vietellyt vapaapäivää kotona. Ja tapahtui kummia, sain aikaan asioita: ompelin mun yhden kahdesta kohtaa revenneen maksimekon helman ja olisin silittänytkin sen, mutta huomasin, ettei se ja yks toinen samanmoinen maksimekko olleetkaan kovin puhtoiset, joten heitin ne pyykkikoppaan. Ja sit bongasin kuinka täysinäiset tummien ja vaaleiden pyykkien korit oli, joten lajittelin pyykit pesujärjestykseen ja laitoin ensin lakanoita koneeseen. Söin just hyvää pyttipannua ja oon aivan täynnä.

Nyt oli kyllä erittäin tylsä ja turha postaus, sori siitä. Mun Avengers-hehkutuspostaus on kyllä kohdakkoin tuloillaan, joten olkaahan kärsivällisiä ja jaksakaa venailla. Hiljaa hyvä tulee...

PS. Behind the scenes from last Friday...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti