tiistai 23. syyskuuta 2014

It's a nice day for a purple wedding - Behind the scenes.

Viimeksi kun kirjoitin, olin vielä huoleton neiti, joka teki mitä halusi. Toisaalta olin myös kiukkuinen stressipeikko, joka hermostui pienestä ja harrasti mielialan heittelyä. Asuin vanhempieni, veljeni ja koirani kanssa, sukunimi alkoi E:llä ja olin tamperelainen.

En oo enää!


Nyt olen rauhallinen, iloinen ja onnellinen rouva L, joka asuu Tampereen vieressä kauniissa talossa ja rauhallisessa ympäristössä ihanan miehensä kanssa. Kiukut ja stressit kaikkosivat samantien ihanien ja onnistuneiden hääjuhlien jälkeen.


Mää tiedän, että muutama tätäkin blogintekelettä seuraava on odottanut kauan hääkuvia ja hääpostauksia. No, saatte odottaa vielä jonkin aikaa, sillä en ole saanut läheskään kaikkia kuvia haltuuni. Oon myös tässä pari päivää ollut pitkästä aikaa kunnolla kipeenä, eli aikaa olis ollut tehdä näitä postauksia (toisaalta eilen en olis millään jaksanut, oli ihan kamala horkka ja kuume) mutta kun kuvia ei ole, niin what's the point? Eli kunnolliset hääpostaukset tulee sitten kun tulee. Tässäkin postauksessa on ihanan kaimani behind the scenes-kuvia iPhonella otettuna. Prokuvaajamme Mikon kuvat tulee jälestäpäin!


Kuten jo sanoinkin, niin hääjuhlat olivat aivan ihanat, mun ja Keijon näköiset ja erittäin onnistuneet. Ruoka ja kakut olivat herkullisia, ja ohjelma oli erittäin musiikki- ja huumoripitoinen. Sää oli kuin morsian (heheh) ja sain nähdä violettia ympärilläni koristeiden, lautasliinojen, kukkien ja jopa joidenkin tarkkanäköisten vieraidemme asujen muodossa.


Oli aivan ihanaa juhlia meidän tärkeintä päivää kaikkein läheisimpien ihmisten kanssa ja mahtavinta oli tuntea, että saatiin juhlia muiden kanssa eikä niin, että kaikki vain juhlisivat ja ylistäisivät meitä. Se olisi ollut ainakin musta hyvin kiusallista, joten nappiin meni sekin! Mikään ei mennyt pieleen eikä ilmennyt mitään viime hetken radikaaleja muutoksia.


Tää oli nyt lyhyempi briiffaus tuleviin postauksiin ja muutenkin vähän infoa siitä, että ne ilmaantuu kun ilmaantuu. Joka tapauksessa, meidän häät olivat juuri sellaiset kuin halusimmekin ja sitä päivää muistelemme aina ja ikuisesti lämmöllä!

Tässä vielä parit oikeesti behind the scenes-otokset:

Keijo matkalla hakemaan mua.

Säätöä helman kanssa.

"Mites me ny oltais tässä?"

Keijo matki mua. :D Näätte myöhemmin mistä on kyse...

1 kommentti: