maanantai 10. kesäkuuta 2013

On kiva olla, huoletonta täällä metsän keskellä.

Kukkuu ihmiset. Kello lyö puoli yksitoista ja niin on, että olen elänyt hiljaiseloa blogin suhteen aivan liian kauan. Jopa 10 päivää, ja se tuntuu IKUISUUDELTA. Olen ollut kiireinen ja niin kamalan väsynyt töistä.

Juuri nyt me ollaan koko poppoo ulkomailla Teiskossa meiän sukulaisten kesäasunnolla. Grilliruakaa ja täytekakkua ja muita herkkuja on massu pullollaan, ja valkoviini-Sprite on hyvää.

Mulla on ollut tässä pitkä työputki päällä: oon ollut viime perjantaista asti töissä ja työt jatkuu keskiviikkoon asti, jolloin kuolen väsymykseen mulla alkaa pitkät vapaat konvan merkeissä. Ei voi muuta sanoa kuin että IHANAA.

Jou-juhlat pidettiin yli viikko sitten (onks siitä vasta niin vähän aikaa?) ja ne olivat oikein onnistuneet. Postaus on ollut jo viikon tekeillä, samoin ylppäreiden jälkimainingit yhteenvetona. Milloinkohan ehdin saada ne valmiiksi? Haluaisin vaan NUKKUA. Ulkonakin on niin kurjaa ja KYLMÄÄ, mitä ihmettä tapahtuu?

Yritän saada jou-postaukset julkaistuksi torstaina tai viikonlopun aikana. Siihen asti se on moro ja virkistävää kesänalkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti