sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

To let myself flow is the only way of being.

Twitteristä bongattua: “The Avengers” was also the name of a Jewish team of assassins that used to kill Nazi war criminals after WWII. Ain't that something.

Tiistaina onnistumisen kokemuksia street jazz-reeneissä. Opettaja käski meitä olemaan todella pottuuntuneita ja ajattelemaan jotakuta, jota me halveksitaan, kun tanssitaan meiän sarjaa. Ei o pelkoo, se onnistuu kyllä! AND I NAILED THE FRICKIN' TAKAPERINKUPERKEIKKA.




(tää on siis se meiän tanssisarjan kipale.)

Kevätväsymys. Se on lähes yhtä rankkaa ku kaamossellainen, true story. 

Axl Smith - I. Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark. John Dahlbäck feat. Adam Tensta & Dida - Next to the Speakers. St. John's Dance - Misery Lit ja Goodnight. Noah Kin - Can't Reach. Some of the songs I HAVE TO listen to over and over again. CAN'T GET ENOUGH.

Kirjoittelinkin tästä jo, mutta ne MUSIIKKINOSTALGIAT. Mmmahtavuutta. ♥ Oikeesti, mä en tiedä mitä tekisin ilman musiikkia.

Ane Brun on ihana laulaja. Mä oon todella nirso naispuolisten artistien suhteen, joten Ane on virkistävä lisä mun lähes kokonaan miesvaltaiseen musiikkimakuun.

There's no such thing as love at first sight, but love at first listening... Oh yes.





Mun viivyttely ja aikaansaamattomuus on saavuttanut huippunsa. Mä en koskenut psykan kirjoihin viikkoon. MIKSI? Tiedä en. Nyt oon yrittänyt lukea vaihtelevalla menestyksellä. Improbaturia pukkaa, eiku. Mut jotain hyvää sentäs: oon alustavasti päässyt läpi äikästä! JEEJEE. Essee tarvii vielä klaarata tarpeeks hyvin ja se olis sitte siinä.





Mun alitajunta on ihan hullu. Nään jatkuvasti sekopäisiä unia penkkareista, Wanhoista, vanhasta työpaikastani ja ihmisistä, joita en ole ajatellutkaan moneen aikaan.

Keskiviikkona oli huonotukkapäivä, joten vetäisin epämääräiset vammakiharani nutturavalkin ympäri, tökin sotkuiseen nutturaani parikymmentä pinniä ja kilon hiuslakkaa, ja sipaisin ylikasvaneen sannaraipe-otsikseni sivuun. Sitten mää totesin, että haluaisin pitää hiuksiani aina näin.





Torstai ja perjantai oli iihhania hemmottelupäiviä. Torstaina tapahtui mm. Kaffilassa istuskelua, kaupoissa kiertelyä ja yo-mekkosovittelua. Ei löytynyt vielä(kään) tarpeeksi pitkähelmaista (oon epäperinteinen, kun en todellakaan halua polvipituista tylliunelmaa vaan MAXIPITUISEN), tarpeeksi hyvänväristä (lue: violettia), tarpeeksi säväyttävää luomusta. Perjantaina Ame loi mulle kauniitakin kauniimmat ripsipidennykset huimaan alennushintaan! Sit mentiin kiinalaiseen Golden Unicorniin syömään, ja oli muuten HYVVÄÄ. SUOSITTELEN, ruoka ihan suli suussa! Kipasin vielä Sailan kahveekaupasta muutamat belgialaiset suklaakonvehdit ja ne vasta sulikin suussa. Namnam nomnom. IHANA RANDOMI PÄIVÄ.

Otin nyt tosi nopsat pakolliset kuvat räpsyttimistä. Parempia tulee sitten sitä mukaa kun jaksan ittiäni kuvailla.


Lauantaiaamuna ensimmäinen vilkaisu peiliin nosti hymynkareen kasvoille. Tai ainakin mieleen, aamulla en jaksa paljon hymyillä. Näytin IHMISELTÄ heti aamusta. Tältäkö se tuntuu? Aurinko kajasti kauniin kirkkaasti pilvettömältä taivaalta ja olo oli raukea.



Huomenna pitäis kai alkaa joku yo-rutistus. Huomenna äikän essee, keskiviikkona psykologia, perjantaina englanti JA SIT SE LOPPUU. Siihen asti yritän kuitenkin pysytellä koneelta poissa. Myöhemmin tulee vielä ajastettu postaus liittyen mun viimeisimpään muodonmuutokseen.

Mun olis pitänyt kyllä pitää kone piilossa iteltäni jo ainakin kuukauden, mutta sille ei voi enää mitään. Meen pakkailemaan eväät, pistän tekstittömät rytkyvaatteet kuntoon ja yritän pitää ahdistuksen poissa.

I WISH THE BEST OF LUCK TO YOU, YOU, YOU AND YOU. Eli tsemppiä ihan jokaiselle kirjoittavalle abille! YOU CAN DO IT!


"To let myself go, to let myself flow is the only way of being. There's no use telling me, there's no use taking a step back, a step back from me."

4 kommenttia:

  1. Oi kauniita kuvia!:) Lisää!! Toi kampaus sopi sulle kyllä hyvin kun tänään näki livenäkin ;) Tsemiä luku-urakkaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS JA KIITOS ♥ :) Määkin tykkään tosta tukkalookista :---) Ja siis mulla ei enää oikeestaan oo luku-urakkaa enää paljoa, kun se yo-koitos alkaa just huomenna, en varmaan ilmassut sitä tarpeeks selkeesti. :D Mut kiitos silti! :)

      Poista
  2. Ripsienpidennys on oikeesti mulla ainakin aamujen pelastus.. :D Tsemppii kirjotuksiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyl ihanat ja kätevät, jään varmaan koukkuun näihin! :D Näkee sitte jos ja kun tippuu poies... Ja kiitos paljon! :)

      Poista