tiistai 25. syyskuuta 2012

It's all up there, like it's right there in the words.

10 000 katselukertaa pamahti täyteen tän päivän puolella. Kiitos kuuluu kaikille ihanille, jotka mun blogiini ovat eksyneet enemmän tai vähemmän vahingossa!

JOTEN KIITOS, TACKAR, THANKS, MERCI & GRACIAS!

Oli mulla muutakin asiaa.

Vastatkaapa blogini sisältöä koskevaan kyselyyn! Aikaa on vielä 5 päivää. Kiitos ja kumarrus
Please answer to the poll concerning my blog! It's only 5 days to vote! Thanks a bunch in advance

On muuten tosi jees kuunnella musiikkia Spotifystä shufflella. Suosittelen! Äsken kun mä 3536587:nnen kerran kuuntelin putkeen 9fngrsiä (can't get enough of that!), Matias huomautti ystävällisesti, että "älä kuuntele tota taas, kyllästyt siihen kuitenki kohta (en ikinä!), kuuntele välillä muuta valivalivali".

Book Of Rhymes sisältää muiden maiden hiphoppia, The Jackson Family... well you know. Rapeinta on suomihippidyhoppia, Piano & Violin Tributes sisältää nimensä mukaisesti piano- ja viulutribuutteja. GH-soundtrackissä on Guitar Herosta tuttuja biisejä ja Something Else Than Hiphopissa on kaikkea jazzista metalliin.

Mä sitten puolikettuillakseni laitoin Rapeinta-playlistini shufflelle. Ja tajusin jo parin biisin päästä, et hei, tää systeemi toimii. Saan vihdoin aikaseks kuunnella jo kauan mun soittolistoilla hautuneita biisejä! Ja niitä on _PALJON_.

Mä en meinaan yleensä tallenna vain yhtä biisiä mun playlisteille, vaan lähes aina koko albumin. Ei oo mitään järkeä koota vain niitä omia lemppari(hitti)biisejä playlisteille, jotka kohta näyttää ihan joltain kamalilta kokoelma-albumeilta. Listan nimi vois hyvin olla "NRJ - kuumimmat top-10-listahitit". No thank you.

No okei, paljon mulla varaa sanoa: tää mun tapani on usein ollut yhtä tyhjän kanssa, koska mä en kuitenkaan kuuntele uusia albumeita kokonaan heti enkä seuraavana päivänä, vaan "sitten joskus kun jaksan". Sitten kun semmoselle päälle satun. Tää on mun huono tapa. Ainoat, mitä mä varmasti kuuntelen alusta loppuun hartaasti ja moneen kertaan, on tietysti kaikkien Graciaksien, TMS:n, Noah Kinien, Adam Tenstojen ja Kanye Westien etc. albumit. Kauheaa suosimista, hyi mua!

Muuten eka biisi, mikä tuli kun klikkasin shuffle-nappulaa, oli I Has A Dog. Siis kaikista ton soittolistan 751:stä biisistä. Tätä seurasi valtavahko nauruhepulikohtaus. :D

Harkitsin muuten tossa Unlimitedin upgreidausta Premiumiin, lähinnä sen takia, että kyllästyin lopullisesti mun iPodiin ja sen epäkäytännöllisyyteen (ts. iTunes-pakko, tykkään WMP:stä!), ja myös mun halvat kuulokkeet meni katki. Jos alkaisin tilata Premiumia, saisin KAIKEN ihanan musiikin puhelimeeni ja ainoo, mitä mun tarvis ostaa, on brand new kuulokkeet. Tokihan se kymppi kuussa tulee pitemmän päälle kalliiks.

Joten huomio kaikki premiumilaiset! Kertokaa, onko se 10€ kuussa sen kaiken arvoista? Uskon kyllä valmiiksi, että TODELLAKIN, mutta tarviin vahvistusta teiltä! :)

Mitäs vielä? Ai niin, koeviikko pärähtää torstaina käyntiin. Virallisesti siis, psykan kokeen kärsin jo eilen. Mulla ei oo onneks kun 2 koetta (ja joku esseekin pitäs jossain välissä väsätä) ja sit viikonloppu + 3 päivää vapaata! Yes yes y'all!

Lopuksi illan piristysgiffi:



Sweet dreams, my lovely ones ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti