tiistai 10. huhtikuuta 2012

Respect my late night blazed up stories.

Joo mulla on näköjään melkolailla Night Shift-painotteisia otsikoita ollu tässä. Siinä on jotenkin niin mieleenpainuvat sanat, ja kun mä laitan aina mun tekstien otsikkoon pätkän jostakin mun lempparibiisistä, niin tää biisi tulee ekana mieleen ja kirjotan otsikoksi minkä tahansa versenpätkän, mitä en ole vielä käyttänyt. Saattaa olla, että tää biisi soi mulla AINA kun oon miettimässä otsikkoa, joten mikään muu biisi ei edes tulekaan mieleen.

Mutta, sen pitemmittä puheitta, halusin julkasta tänne taas tälläsen kyselytekstin.


Onko sinulla ihastusta? - MÄ EN TIEDÄ. Öäh joo on. Kai. Nää asiat on nykyään vähä vaikeampia kuin ennen.
Rakastatko ketään? - Tottakai, perhettäni, koiraani ja ihania ystäviäni.
Onko seurustelukumppanin hiuksien värillä merkitystä? - Ei. Ennen olisin sanonut, että TYKKÄÄN VAIN TUMMAHIUKSISISTA JA PISTE, mut ei sillä oo.
Kumpi on tärkeämpi, ulkonäkö vai luonne? - Luonne. Mä oon huomannut sen, että jos luonne on kohdillaan, se vaikuttaa myös ulkonäköön ja tekee ihmisestä viehättävämmän.
Mitä teet paraikaa? - Tätä, kuuntelen musakkia, napsin välillä sipsejä ja juon Maxipepsiä.
Millaiset sukat sinulla on jaloissasi? - Pitkävartiset harmaat.
Paljonko kello on tällä hetkellä? - MITÄMITÄ, 17:55?!
Monelta heräsit tänään? - 12 maissa kai.
Mitä ajattelet? - Sitä, et miten kello voi olla jo noin paljon ja mun kipeetä hammasta.
Onko kylmä vai kuuma? - Iha sopiva.


Mitä teit eilen klo seitsemän? - Aamulla nukuin täyttä päätä ja illalla olin kai koneella/söin/derppailin ympäriinsä. Sunnuntait on aina yhtä jees ♥
Omistatko Arabian muumimukeja? - En.
Paras muisto viime kesästä? - Konvat ja Yyterireissuilut nyt ainakin.
Kahvi vs. Tee? - Mä en oikein tiedä, molemmat menee, mut en oo kummankaan puolella. Oon enempi kylmien juomien ystävä. Tuntuu että niin monet on joko ehdottomasti kahvinjuojia tai että kahvi on hyi pahaa ja juo ainoastaan teetä.
Näitkö viime yönä mitään unta? - No kuule kyllä. Se oli jollain tavalla ihana mut samaan aikaan hyvin härö. Tää on taas näitä, ku alitajunta heittää uniin jotain ihan ihmetyyppejä jostain kaukaa menneisyydestä yläasteen paikkeilta.
Mikä on ollut tämän viikon paras uni? - En ees muista kaikkia enää, kai toi edellämainittu, ku toinen minkä muistan oli ihan hirvee painajainen, joka jatku vaikka heräsin parikin kertaa kesken kaiken
Minkälaisia unia yleensä näät? - Tosi kummallisia ja randomeita. Ne yleensä koostuu asioista, joita oon ajatellu vaan ihan pikkuhetken edellispäivän aikana. Ja sit nään jotain kamalia murhaamisunia, missä mua jahdataan takaa ja yritän piiloutua siltä murhaajalta aina johonkin, tai sit tosiaan noita tosi absurdeja, mihin ilmestyy joku random tyyppi jostain menneisyydestä ja jota en oo nähny aikoihin.
Kuunteletko musiikkia tällä hetkellä? - Kyä, iPodista shufflella!
Jos kuuntelet, niin mikä biisi soi? - Metallica - One (S&M versio).
Minkä värinen lakana sinulla on sängyssäsi? - Vaaleensininen.
Montako tyynyä on sängyssäsi? - Öää, joku 4-5. Yhden kans nukun ja muut on koristetyynyjä.
Käytitkö kesällä aurinkolaseja? - No pakko, ku häikii pahasti. :D
Mikä on ensimmäinen lähelläsi oleva esine vasemmalla? - iPod.
Pelaatko paljon? - Kännykällä jonkun verran.
Montako peiliä on huoneessasi? - 2.
Onko huoneessasi ikkunaa? - Jep.
Omistatko vaatekaappia? - No tietysti!
Käytätkö aamutakkia? - Mulla on kyl semmonen, mut harvoin on tullu käytettyä.
Opiskeletko? - Jees.
Onko sinulla lävistyksiä? - Ei oo ku vaan noi korvalehdet ja niitä ei kuulemma edes lasketa lävistyksiks.
Haluaisitko lävistyksiä? - Ei kiitos.
Onko sinulla tatuointeja? - Ei.
Aiotko hankkia tatuointeja? - En.
Katsotko mielelläsi kauhuleffoja? - Hyhyyi en, ei pysty.
Minkä kauhuleffan katsoit viimeksi? - En ees muista. Oonhan mä nähny jotain kauhuleffoja, esim. Chuckin, What Lies Beneathin ja Screamin ja randompätkiä joistain, mut mä en vaan kykene kattoon sellasia. Menee yöunet ja mielenterveys pitkäks aikaa.
Soitatko mitään? - Suutani ja Guitar Heron kitaraa.
Onko sinua lyöty takapuolelle? - Hehe joo.
Osaatko kokata? - Osaan mä nuudeleita ja purkkihernekeittoo.
Onko sänkysi alla tavaraa? - Ei kai.
Oletko mies vai nainen? - Nainen.
Kuka tekstasi sinulle viimeksi? - Äiti kai.
Onko lattiallasi matto? - Joo ja vieläpä tosi kaunis sellainen!
Onko sinulla lemmikkejä? - On toi ihana mösöli Otto ♥
Onko huoneessasi valokuvia ystävistäsi? - Ei, mut olis ihanaa jos olis!
Mikä kuva huoneessasi (mikä vaan) saa sinut hymyilemään? - Fintelligensin juliste, missä on Elan ja Hoon nimmarit. ♥



PUHELIMESTASI

∆ Missä pidät kännykkääsi tällä hetkellä? - Se on nyt tossa vieressä, mut yleensä pidän mun yöpöydällä.

∆ Väri? - Mustaturkoosi.
∆ Mikä liittymä? - DNA.
∆ Paljonko muistia? - Öö mä en tiedä tarkkaa lukua, mut oisko joku 5-6 GB?
∆ Taustakuvasi? - Gracias ♥
∆ Onko hajoillut tai vikoja? - Joo. Akku ei kestä edes yhtä päivää, Bluetooth-yhteys takkuilee, ei saa omia soittoääniä eikä muutenkaan omannäköseks tota... Pentele.
∆ Haluaisitko jonkun muun puhelimen? - NO JOO, ei ollu Lumia odotuksien mukainen... Ei vaa, kai mä ton kans tappelen joku pari vuotta.



MUSIIKKIMAUSTASI

♫ Paljonko kuuntelet musiikkia päivässä? - 24/7!
♫ Mitä musiikkia kuuntelet? - Mikä vaa kuulostaa hyvältä! Mulla edelleen painottuu musamaku vahvasti hiphopin puolelle, mut tykkään jonkin verran metallista, jazzista ja ihan vaan kauniista pianomusiikista.
♫ Pitävätkö ystäväsi/perheenjäsenesi musiikkimaustasi? - Joo, me jaetaan veljen kans sama musamaku, ja porukat tykkää kans monista samoista artisteista kuin mä. Esim. iskä ja äiti tykkää mm. Graciaksesta ja Stepasta, ja äiti fanittaa ihan kympillä Adam Tenstaa.
♫ Kuunteletko musiikkia kännykällä/tietokoneella/autossa? - iPodilla ja koneella pääasiassa. Autossa soi cd-levyt ja kännykkään oon tallentanu hätävarabiisejä in case mun iPod hajoo tai siitä loppuu akku kesken bussimatkan, mikä on hirveintä ikinä.
♫ Mitä musiikkia kuuntelit 5 vuotta sitten? - Aikalailla samoja ku nytkin. Kanye West, Lupe Fiasco, Common, Chamillionaire ja Elastinen oli ykkössuosikkeja.

http://data.whicdn.com/images/2818427/RalphMecke21_large.jpg

KAVERI-/SEURUSTELUSUHTEISTASI

☼ Onko sinulla enemmän kavereita vai ystäviä? - Kavereita.
☼ Missä parhaat ystäväsi asuvat? - Tampereella kaikki.
☼ Onko kavereiden iällä väliä? - Ei todellakaan! Mul on kaikenikäisiä ystäviä ja se on rikkaus.
☼ Mitä teette yleensä kavereiden kanssa? - Hengataan, pölpötetään, höpötetään, nauretaan, derppaillaan ja semmosta.
☼ Mitä arvostat seurustelukumppanissa? - Sanotaanko näin, että:




PERHEESTÄSI/SUVUSTASI

░ Onko sinulla sisaruksia? - Jepajee!

░ Keitä perheeseesi kuuluu? - Iskä, äiti ja pikkuveli.

░ Onko perheelläsi lemmikkejä? - Otto-dogi. ♥

░ Ovatko vanhempasi yhdessä? - Jep, tänä vuonna viettää 20-vuotispäivää. ♥
░ Kerro jotain suvustasi? - Mä en valitettavasti tunne kaikkia isänpuoleisia, asuu liian kaukana ja isän vanhemmat eli mun mummi ja fafa on ollu kuolleina yli 10 vuotta, mut äidinpuoleinen suku lyhyesti: SUURI (esim. mummolla 8 sisarusta, vaarilla 4 ja mulla on varmaan 30-40 pikkuserkkua), hullua, puheliasta, lämmintä väkeä ja pitää tiiviisti yhteyttä toisiinsa. 
░ Ovatko serkkusi mukavia? - On ihan parhaita! ♥
░ Pidättekö koskaan sukujuhlia? - Harvemmin nykyään.
░ Onko suvussasi julkkiksia? - Juu, mm. entinen Galaxin juontaja ja muutenkin orastava julkisuudenhenkilö Dinsku, ja sit löytyy vuoden 2005 Mr. Finland ja Kaseva-nimisen bändin jäseniä.

Ihana, hassu, söpö ja pöhköpää serkkuni Dinkku ♥

TYYLISTÄSI/VAATTEISTASI

҂ Mistä ostat vaatteesi? - Seppälästä, Facebookin kirppariryhmistä ja ylipäätään kirppareilta.
҂ Paljonko käytät rahaa vaatteisiin vuodessa? - Vuodessa? Ää emmä tiedä, en kovin paljoa loppupeleissä.
҂ Monetko kengät omistat? - N. 20 paria.
҂ Kallein vaatteesi (ulkovaatteita ei lasketa) ja paljonko maksoi? - Itse asias mä en tiedä.

#shoegoals

KOULUNKÄYNNISTÄ

√ Viimeisin keskiarvosi? - Ny lukiossa varmaan 7,6.

√ Suosikkiaineesi koulussa? - Enkku ja psyka.

√ Luetko kokeisiin? - Hehehhhehehee en. Tai no luen, mut edellisiltana ja iha paniikissa selailen muistiinpanoja ilman mitään logiikkaa.

√ Koulu vai loma? - LOMALOMALOMAAA ♥




KODISTASI

‡ Missä kaupungissa asut? - Tampereella.
‡ Asutko keskustassa? - En.
‡ Kotisi rakennusvuosi? - En tiä tarkkaa vuotta, mut joskus 70-luvulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti