keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Just sayin'.

Tapeltuani muutaman tunnin päivän iPodin ja iTunesin kanssa* päädyin mutkien kautta katteleen mun kuva-arkistoja. Järjestelin joitakin kuvia kansioihin (I know, what a geek) ja löysin kuvakaappauksen, joka oli melkein päässyt unohtumaan.

En kokenut tarpeelliseksi sensuroida Adamin nimeä, koska hän kuitenkin on laajalti tunnettu.

Oh yes, näätte ihan oikein: käytin vielä tohon aikaan Facebookissa merirosvoenkkua. I'm lame, I know. MUT ADAM. ♥ Adam kuuluu myös noihin 2 other mateysiin, jotka tykkää tosta julkaisusta, mutta joita ei tässä kaappauksessa näy.

 Tämä tapahtui muutama päivä sen jälkeen, kun hän tuli jutteleen mulle FB-chatiss. Ja mä tiiän, että te ette usko, mut mulla ei ole enää mitään kuvakaappaustodisteita. Ne meni vanhan läppärin mukana ajasta ikuisuuteen. :( Kysyttyään multa mielipidettä hänen uudesta albumista (Scared of the Dark oli siinä kohtaa ihan uunituore) hän pyysi mua sharettaan FB:ssä Spotify-linkin tmv. hänen albumiinsa ja pyysi muutenkin suosittelemaan sitä muille, jos siis halusin. Näin teinkin ihan oitis!

En kyllä tiedä toista artistia, joka tulisi itse kysymään FB-chatissa fanilta mielipidettä hänen uudesta albumistaan tms. Tai kiittämään tai muutenkaan kommentoimaan FB-kaverina olevan fanin/muuten vaan kuuntelijan postauksiin. Siksi mä pidänkin niin paljon Tenstasta: hän tekee paitsi loistavaa musiikkia myös on ihmisenä todella hyvä tyyppi. Nöyrä, rento, omistautunut musiikille ja faneilleen, erittäin symppis. Man I love this guy.

Öäh, oon taas ihan höpsö fanityttö. Ihmisiähän ne artistitkin ovat, vain ihailtavan taitavia sellaisia.

Uutta albumia odotellessa! 


PS. Kertokaa ihmeessä, jos teillä on omia samanmoisia kokemuksia, I WANNA HEAR!

note to self: in case my iPod decides to break down, DON'T EVER, EVER BUY A NEW iPOD! AN MP3-PLAYER, and definitely not an iPod! Repeat after me: not an iPod, but an mp3-player, GOT IT? No matter how purple it is, you'll still get to keep your mental health.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti