tiistai 17. huhtikuuta 2012

Like a thief in the night, I stay up late.

Hello there. Innostuin vähän tylsyyksissäni muokkailemaan puhelimeni muokkausohjelma Creative Studiolla joitakin kuvatuksia, ja tässä on mun tylsyyteni tuotokset.

Enjoy! Or not, whatever.

Original.
Watercolor.

Sketch.
Original.

Back to '76.
Sketch.
Cartoon.
Summer evening.
Watercolor.

Dreamy.
Silk screen.
Original.
Watercolor.
Original.
Dreamy.
Freaky.
Muutamia dreamy-tuotoksia:



Tää näyttää jopa paremmalle kun alkuperäinen kuva.

Pari sketchiä:



Ai niin muuten! Mä olin viime torstaina silmänpohjakuvauksessa, jossa mun pitää käydä aina 2 vuoden välein diabetesjuttujen takia, ja mulle laitettiin mustuaisia laajentavat silmätipat. Myöhemmin sain otettua aika hyvän kuvan mun silmästä. Nää oli melko creepyt mut silti aika helmet.


Se kyl ei ollut helmee, kun en noiden tippojen takia nähnyt kunnolla enkä pystynyt lukemaan tai selaamaan puhelinta kunnolla, ja jo pelkkä luonnonvalo teki pahaa (salamavalo ei siis olisi tullut kysymykseenkään kuvaa otettaessa, olisin varmaan tullu sokeeks tai jotai). Jouduin sit pitämään aurinkolaseja ulkona ollessa, vaikka oli pilvistä eikä aurinkoo näkynyt koko päivänä. Kohtasin muutamia huvittuneita katseita tän takia. :D

Eihän siinä mitään, piristinpähän jonkun päivää. Olisin voinu ihan hyvin räpätä siihen päälle: "Mul on nii loistava meno, et tarviin aurinkolasit. Vaik yö ja päivä, menee täs vauhdis sekasin. Risukasassaki häikäsee, ainoostaan näin näkee, mä turhat säteet blokkasin!" Kyseinen biisi on kyl musta Fintelligenssin yks huonoimmista, mut noi sanat sopi siihen tilanteeseen ihan loistavasti!

Hope you liked my lame photos. Heippatirallaata ja kauniita unosia! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti