torstai 25. kesäkuuta 2015

Happy 4th anniversary to My State Of Mind's All Purple!

To be honest, mää tajusin mun rakkaan vauvan vuosipäivän vasta tänään Facebookin erikätevän muisto-ominaisuuden avulla. Hupsiii. Well, aaanyway...

HAPPY ANNIVERSARY TO MY AWESOME BLOG! ♥

Juhlistaakseni blogin vuasipäevää en tee mitään erityistä muuta kuin kilometrinmittasen kuulumispläjäyksen. Ensi vuonna juhlistan sitä kunnolla, koska silloin on 5-vuotispäivä!

Vaikka tää blogi on mulle todella tärkeä, välillä mää oon unohtanut oman blogini olemassaolon. How is that even possible?

No okei, en oo unohtanut, itse asiassa ajattelen sitä joka ikinen päivä. En vaan ikinä saa peppuani ylös tuolista/sohvasta/sängystä/lattialta ja laitettua läppäriä käyttökondikseen. Tänäänkin meni puoli tuntia ennen kuin pääsin kirjautumaan Googleen enkä harkinnut koneen heittämistä takapihan lampeen kuin 10 kertaa, ja läppärin virtajohto lähti irti KAKS KERTAA ja humps, kone pois päältä. ASSDFHDKHGDH. Plus inspiraatio on totaalisen kateissa. Vaihteeks.




Kesäkuu on mennyt kyllä aivan todella lupsakkaasti. Okei ei lupsakkaasti, tuntuu että oon ollut koko ajan menossa, mut se ei haittaa! Oon ravannu ehkä joka toinen päivä Tampereella. Oon ravannu joka kerta porukoilla Tampereella ollessani (kohta ne kyllästyy) ja ne vastavuorosesti käyneet meillä. Oon nähny kauppislikkoja, serkkuja, hengaillut veljen kanssa ja kaimatyttösen kanssa ja viime viikonloppuna oli ihana ja paljon voimaa antava konventti, jossa näin monia monia ystäviä. Tokalla lomaviikolla käytiin myös KAKSI (2) kertaa leffassa!


Keskiviikkona oli semi ex tempore keissi: Avengers 2 kaiman pyynnöstä ja veli oli messissä. Minä hullaannuin ja itkin kahta kauheammin edelliskertaan verrattuna. Man I love Marvel. The day after tomorrow eli saman viikon perjantaina oli Jurassic World 3D:nä. Mies heitti ilmoille edellisenä päivänä, että se haluais katsastaa kyseisen leffan ja mää olin ensin vähän njääh. Dinosauruksia, enpä tiiä. Mutta illalla tuli semmonen "hey why not?", se olis ainakin jotain uutta ja jännää plus silmissäni siinsi kivaisa idea treffeistä. Tosin tultiin myöhemmin siihen tulokseen, että saurusleffat ei välttämättä oo niitä romantillisimpia, joten hylättiin treffiajatus ja pyydettiin veikka taas mukaan. Me ollaan oltu kyllä tosi hyvä kolmen kopla näissä action-pläjäyksissä!

Ennen raptoreita Matias kävi musiikkiliikkeessä testailemassa makeita rumpuja.


Tiistaina 9.6 oli myös mun työpaikan ihkaensimmäinen asiakasilta, johon sisältyi mm. muotinäytös. Jossa myös minä olin. Härregyyd, minäkö mallina?! No ei mut se oli oikeestaan tosi hauskaa, kun siihen tottui. Tässä pieni kuvasato.

#alkumaljat #whitewinefortheadults #pommacforthekids
Ehkä illan ainoat kuvat, joissa en ollut aivan jäätävän näkönen...

I have such beautiful cousins. ♥ So proud of us!
Siinä äiti, kaima, serkku ja serkun kaveri ♥
Mää mun pomojen ja työkavereiden kanssa.
Kaisa ja Annahan ne siellä!
#modeling #fashionshow #catwalk
#flowers #summerpartylook #lovemesomecuteclothes

#tähtiä #raitaa #nahkaa #revittyäfarkkuprinttiä #pöllöö #bandanaa
#lovemesomecolororange

#toilaukku ♥


Intouduttiin myös pitään omat pikaiset serkuskuvaukset. ♥




#matchymatchy #turquoise #thatsthethingnowadays #dearmother
Ja ehkä söpöin juttu ikinä: Mandisa piirsi mun ja Empan överiks vedetystä belfieshotista söpön potretin! ♥


Mää ihastuin tohon mun muotinäytöstä varten valitsemaani oranssiin asukokonaisuuteen niin kovasti, että ostin itelleni ton Vero Modan paidan meiän outletista ja sen kaveriks huivin sekä noi pilottilasit, joita en ole myöskään koskaan aiemmin omistanut. Samoin tummansininen nahkatakki lähti matkaan sekä tähtihuivi että noi peilipilottilasit.




Oon toki ollut myös töissä ja päässyt käyttämään siellä mun vanhoja suokkarikesämekkoja, kun säät ei oo muuten olleet kovin sallivaiset.

#workselfie #elitoisinsanoen #welfie
#ilovemyjob #lookatalltheseclothes #iwantitall #andiwantitnow #ifionlycouldaffordem

Lastly but not least, we had a beautiful assembly @ Pirkkahalli. Paljon tärkeää asiaa, ihania ihmisiä ja upea ilmapiiri. Jokavuotinen tapahtuma, jota ei voi missata!

I love my family. You guys are the best. ♥
#lovemesomemaxidresses #thereisneverenoughmaxidresses #hairbun #curlyhair #straighthair
I love this man. ♥ Varsinkin tota alinta kuvaa oikealla. #derppatiderp #höpsötysnassu #söpsöpatti #toivottavastiseeinäenäitätägejä
Joo. Ehkä mun kannattais kirjotella useammin, ettei näistä tuu aina tämmösiä ultimaattisia kuvaoksennusnonsensemumbojumbohöpönpöppökilometripostauksia. Mää hukkasin mun inspiraation tässä illan/yön/aikaisen aamun aikana, kun tätä rustasin on/offisti katellen samaan aikaan Brooklyn 99:ä ja Home Improvementtia. Halusin vaan saada tän valmiiksi ja nää kuvat tänne ikuistettua, jotta pystyn taas jatkamaan normaaliin malliin. Kello on aivan todella paljon, ja mieskin on ollut nukkumassa jo kauan aikaa. Mää ajastin tän kuitenkin puoleen päivään, jottette joudu järkyttymään mun myöhäisestä nukkumaanmenoajasta.

AI NIIN. TÄRKEIN UNOHTUI: ADAM TENSTA JULKAISI TÄNÄÄN (oikeestaan eilen) UUDEN ALBUMIN!


Ainoo vaan, etten oo varma, mitä ajatella siitä. Se on ihan erilainen verrattuna kahteen edeltäjäänsä. En oikein saa kiinni biiseistä enkä ymmärrä niiden jujua. Ainoa tapa totutella siihen on aika. Kuuntelen sitä ja makustelen rauhassa. Mää meinaan haluaisin ostaa sen Tukholmasta Bengansista, aivan kuten ostin Adamin tokan levyn Scared of the Darkin. Se starttaisi oikein kivasti kauan odotetun reissun sukulaisten luo.



Joo tästä ei tuu nyt yhtään mitään, ulkona on ihan valoisaa. Nyt nukkumaan mars!

2 kommenttia:

  1. Ohhoh, onnea blogille! Ja olipas postauksessa monenlaista asua, kauniita kaikki! Mä oon jotenkin tänä kesänä mieltynyt oranssiin vaikka se on ollut mulle niitä inhokki värejä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa Nänni! :D Mää olin kans ihan satavarma ennen tota raitapaitaa, että en ikipäivänä pue oranssia päälleni, mutta kuinkas kävikään... :'D

      Poista