perjantai 14. maaliskuuta 2014

Där regnbågen tar slut.

Mää odotin ja odotin. Päivät mateli ja tarkistin ja selailin ja varmistin. Olin vaipumaisillani epätoivoon. MUN ON KUUNNELTAVA SE BIISI NYT EIKÄ ENS VUONNA. Odotin hyvin pitkät 7 päivää ja SE VIHDOIN TULI SPOTIFYYN!



Siis miettikää. Tässä biisissä on loistava biitti, ruotsinkielistä räppiä (josta en ymmärrä melkein yhtään mitään (vielä), mut IHANVITSINSAMA)  JA ADAM TENSTA, DIDA & EBOI. Mitä muuta voi biisiltä odottaakaan? EI MITÄÄN. ♥

Ulkona on aivan ihanan näköstä. Aurinko paistaa muutamien pilvenhaituvien välistä ja on raikas tuuli. Miksi kökin siis sisällä?

Syylliset tähän vääryyteen löytyvät tästä!

Alitehoinen rakkineeni ja sen keskeneräiset tuunaukset sekä viimeisin rakkine.

Taustakuva ei varmaan yllätä ketään. Ja laatu on taas kaveri.
Uuden ihanan ja kätevän tablettini myötä sekosin lopullisesti ja nyt mut voi pongailla myös Instagramista! Painakaa vaan rohkeesti seuraa/follow-nappia, saatan tehdä samoin myös sinulle. Ja kuten kaikki kunnolliset bloggaajat, aion kyllä tuupata kaikki instakuvat myös tänne (epä)tasaisin väliajoin.

Sekosin myös siinä määrin, että kolmen kuukauden Tumblr-tauon jälkeen latasin ko. sovelluksen Play-kaupasta, ja eksyin sinne. Päätin vakaasti etten selaile dashboardia tai etsi lisää kivoja juttuja vaan muistelin ja selailin omaa profiilia. Kaikkee mää oon sinnekin tunkenut... Nimim. vuoron perään Tohtoria ja Hiddlestonia ja Tohtoria ja Hiddlestonia ja asdfghjkl.

Där Regnbågen Tar Slutin lisäksi mulla on toinenkin koukkubiisi.



Näitä kahta oon sit tänään kuunnellut vuorotellen (ja tähän väliin anteeks bro, kun joudut kestään mun mielikuvituksettomuutta). Ja välillä High Mountainia.



Tämä kuukausi on myös kaltaiselleni Marvel-nörttifanitytölle kulta-aikaa, sillä Captain American kakkososa hyökkää valkokankaille 11 päivän päästä! Jo nyt tuttuun tapaan iskä oli kiva ja käytti suhteitaan ja sain tämmösen koristuksen (vai komistuksen?) seinälleni.

Vähän hölmösti noiden putkien takana, mutta kun muualla oli joko tapettia tai jo valmiiksi joku Thor tai Iron Man.
Kyllästyin myös kattelemaan mun edellistä meikkipussia (täynnä kajali- ja meikkivoidetahroja) ja hätäratkaisuna sain äidiltä tälläsen käyttämättömän Viking Linen pussukan. Se oli liian valkonen ja tylsä mun makuun joten tuunailin sitä inasen.


Meikätyttö häippäsee nyt viikonlopuks viettämään aikaa laatuseurassa. ♥ Pitäkäähän tekin ihana viikonloppu, ihmiset! Loppuun vielä pitkästä aikaa kuva ihan mun omasta naamasta eli selfie niinkun nykynuoret sitä kutsuvat.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti