perjantai 12. huhtikuuta 2013

There's a storm in the streets but you still don't run.



Luulin maanantaina, että tästä viikosta tulis yks tylsä ja masentava viikko ilman mitään tekemistä. Onneksi toisin kävi, lukuunottamatta masentavan lumista ja huonovointista maanantaita! Tiistaina oli diabeteslääkärillä käyntiä, kirppistelyä ja kahvittelua sekä intensiivisiä street jazz-reenejä. Keskiviikkona poikettiin taas kirppikselle, ja sillä kertaa Lielahteen Jonnan Kirppikselle.

Lääkärillä oli tiistaisella käynnillä PALJON asiaa, ja olin ihan yhtä pää pyörällä, ku aikaisemmin sairaanhoitajalla käydessäni. Hba1c eli pitkäaikaisverensokeriarvo oli sentään laskenut ja aika paljonkin, yay!

Kahvila- ja kirpparivierailut äidin kanssa oli ihan ex tempore juttuja. Alunperin mun ja äidin olis pitänyt trehvata ystävän kanssa Cine Atlaksessa leffan merkeissä, mutta lääkäri ei ottanut mua vastaan ajoissa eikä me ehditty kattomaan Silver Linings Playbookkia, jonka olisin niin halunnut nähdä. Mua otti päähän ihan vietävästi, joten ihana äitini yritti piristää mua keksimällä muuta tekemistä. Aluks en olis halunnut muuta kun lähtee kotiin, ku meni fiilikset leffailun peruuntumisesta, mutta lopulta taivuin lähtemään kahvilaan ja sit Radiokirppikselle.

Ja kirppiskiarros kannatti - tehtiin ihan huippulöytöjä ja HALVALLA!


Pitkään haaveilemani liila pepitakuviohuivi 3 €, violetit helmet 1 €, musta liituraitaliivi 4 €, alunperin Gina Tricotista ostettu musta pitsinen tunika 4 € ja raitainen vyö 1 €.
Ennen reenejä poikettiin mummolaan ja perinteisesti ensimmäinen kysymys kuului. "Oottekste syöny?" Ja sit ei voinut muuta kun syödä. Mää luulin, että söin tarpeeks ajoissa ja tarpeeks vähän ennen reenejä, mutta hups, kuinkas kävikään. Reenit olivat todella rankat ja tuli aika karsee olo tunnin pyörimisen ja venkoilun jälkeen.

Reenit oli perussetti: epäergonomisia lattia-asentoja pelkkien hartioiden, varpaiden ja niskan varassa, tappavia vatsalihasrääkkejä, pelottavia kuperkeikkoja, mutta myös loistomusiikkia, Suvi & Pei, ja meiän ah ehkä paras tanssisarja, jossa oon ollut osallisena ikinä missään.

Keskiviikon kirpparivisiitillä uudenkarheita vaatteita ei (onneks) löytynyt, mutta pari ylisöpöä jutskaa kylläkin:


Iihhana söpö värikäs kukallinen korttikotelo ja IIHHANAMPI PAAVO-HERÄTYSKELLO!

Vaikka mun huoneessa ei keltaista saatika vihreetä näykään, niin ihmeen hienosti tuo kello mun violettivalkoseen huoneeseen istuu. Ja hei, sehän on Paavo! Tollasta korttilompakkoo oon ettinyt aika kauan, koska mun toinen, muuten hyvin palvellut lompsa on aikamoinen möhkäle, joka ei mahdu taskuun tai jos mahtuu, niin näytti vaan epämääräiseltä kuhmulta. Muutenkaan mä en oo aikoihin ollut käteisihmisiä eikä mulla oo juuri koskaan edes kolikoita, ja tollaseen korttikoteloon saa sujautettua tarvittaessa setelinkin. Nyt ku bongasin noinkin söpön korttilompakon, niin ei tarvinnut miettiä kahta kertaa!


Sininen huivi, Lindex - Pitsinen peplumpaita, Seppälä - Kukkahousut, Seppälä - Converset
Tää on mun tämän hetken lemppariasu. Noi kukkahousut on ehkä suloisimmat ikinä. En haluais pitää enää muita housuja jalassa ku noita, ja haluaisin myös pitää tukkani aina nutturalla. Kyllä kevät on mukava. ♥

Tällekin viikonlopulle olis luvassa hauskuutta parhaiden ihmisten seurassa. ♥ Niistä tulen melko varmasti vielä myöhemmin kertomaan (ehkä) kuvien kera. Ulkona on kurjan harmaannäköistä ja huomiselle on kuulemma luvassa sadetta. Onneks ei lumisadetta, et jotain hyvää sentäs!

EDIT: Tämä postaus oli 300. laatuaan blogini historiassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti