maanantai 13. elokuuta 2012

Back in those days...

Niin siinä pääs käymään, että UUSI LUKUVUOSI ALKOI TAAS. Viimeinen vuosi. ABIVUOSI. Mä en oo oikein vieläkään tajunnut tätä. Eihän tässä hätää, mä tajuan sen ihan varmasti viimeistään silloin, kun ruotsin kuullunymmärtämisen optinen vastauslomake ja vihko läväytetään kylmästi nenän eteen vajaan kuukauden päästä. #panic


Kuten jo edellisessä postauksessa totesinkin, kesä viuhtas niin kovin nopeesti ohi. Toisaalta harmittaa, mut toisaalta ei ketuta sitten yhtään! Tykkään syksystä nykyisin paljon enemmän ainakin sään puolesta. Tänään on kyllä jostain vammasesta syystä ollut tosi lämmintä (+22 c). Ja kyllä, se otti mua päähän. Viime viikolla oli melkein freezin' cold ja nyt tuli joku vitsin helle! Mitä pelleilyä.



Anteeks, mä järkytin nyt jonkun kesäihmisen ihan pois tolaltaan. Mutku!



Viime vuonna olin enemmän vätys, enkä laatinut minkäänlaatuista kesämuistelopostausta. Nyt semmosta napsahtais, tosin loppuloman paikkeilta ja kuvien kera!






Ame ja sen poikaystävä/kihlattu Konsta kävi kylässä. Mässättiin kanafetasalaattia, mansikkatäytekakkua sekä vadelmasitruuna- ja hunajamacaroneja. Ne oli ihania. ♥ 






Saatiin yhdessä äidin kanssa yhtäkkisiä mielitekoja leipaista ihanaa kääretorttua ja pehmeitä, makoisia kaurakeksejä.

























♥ 




Heinäkuun viimeisenä päivänä särkkäilin kahden kivan kanssa. Kurkattiin Angry Birds Landiin, käytiin moikkaamassa delfiinejä, koiranpentuja, alpakkavauvaa, minipossuja ja muita söpöjä elukoita, sekä tietysti juostiin laitteesta toiseen.


Kassatäteilin Delfin Basketissa 2.-5.8. feat. pikkuveikka ja iskä. Tältä ajalta ei ole kuvia, mutta myytiin kaikenmoista korisvälinettä ja tavaraa koripalloista kylmäpusseihin ja korisvaatteista vapaa-ajan kuteisiin.

Tästä kaikesta oli mun loppuloma tehty. 


Gracias feat. Ekow - How Deep?
Sain muuten TAAS uudet sterkat. Tai uudet ja uudet, varmaan yli vuosikymmenen meillä ollu. Hyvin on palvellut kyllä! Noi siirrettiin olkkarista mun huoneeseen uudenkarhean kotiteatterin myötä ja ne edelliset mustat päätyivät iskälle töihin varastoon. Kyllähän se niin on, että työpäivä kuluu jouhevammin hyvän musan parissa!

1 kommentti:

  1. Hih olipa hauska kuva tuo teidän kolmen kopla pongata täältä! ;)

    VastaaPoista