tiistai 29. marraskuuta 2011

Let your dreams flood in like waves of sweet fire.

Viime päivät pähkinänkuoressa:


- Muutto saman kaupunginosan sisällä.
- Koeviikko tuli ja meni ja huomenna on vapaapäivä! ♥ Tai oikeastaan tänään, klo on 0.33.
- Kokeet meni kaiken kaikkiaan kohtalaisen hyvin, oon ihan tyytyväinen vaikka olisinkin saanut kyllä lukee enemmän (muutto ja siihen liittyvä stressi vei lukemisaikaa...). Sain tehtyä tarvittavat tehtävät ajoissa ja palautettua ne deadlineihin mennessä. Nyt päivät kuluu vainoharhan sävyttämällä Pro Capitan tarkastelulla...
- Oon saanut suurimman osan mun vaatteista ja muista tavaroista paikoillensa, jee!
- Sain vihdoinkin laitettua huoneeni lattialle ihanan, suorastaan itkettävän kauniin Ikean VIOLETIN maton. (Matto näyttää kuvassa siniseltä ja värinkin väitetään olevan sininen, mutta läheltä katsottuna se on ihan selvästi violetti.)
- Mun pää muutenkin pursuilee kaikkia kivoja sisustusideoita! Laitoin esim. mun kauniit violetit korkokengät, joita ei voi käyttää kuin kerran kuukaudessa (ja silloinkin vain pari tuntia), mun valkoisen kuluneen kirjahyllyn päälle "koristeeksi". Pakko olis päästä Ikeaan...
- Mun uus huone on ISO! Tai ainakin paljon isompi kuin edellisessä kämpässä. Ihanaa. ♥
- Sain mun huoneeseen pitkästä aikaa omat stereot.
- Ylihuomenna on palkkapäivä! What a relief, mulla ois tuhat juttua mitä olis pakko hankkia.


Tajusin just, etten oo pitkiin aikoihin kertonut mitään mun päivittäisistä tapahtumista (tai sharettanut biisilinkkejä tai tehnyt biisikyselyä). No, tässä sitä tuli iha mukavalla syötöllä. Mä en oo muuten nukkunut kunnolla varmaa yli viikkoon, alle 6-7-tuntisia unia viikonloppuna muuton takia ja koeviikolla 4-5,5 tuntia. Että univelkakerhosta päivää vaan.

ONNEKS huomenna on vapaapäivä. Saan herätä rauhassa ilman kiirettä ja lupasin äidille, että leikkaan ja vaalennan sen jo infernaaliseksi päässeen tyvikasvun jossain kohtaa. Muuten pidän ihan full-time lepopäivän. Ja eikun uutta jaksoa kohti!


Onhan tässä edelleen vielä päällä pienoista stressiä, mutta niistä ei sen enempää. Pidän tän negatiivisuusvapaana merkintänä tällä kertaa. :)


Kauniita ja ihania unia! ♥ Annetaan vielä Poets of the Fallin tuudittaa meidät kaikki pikkuhiljaa yöunille Sleepin tahdissa.



Proverb of the day: "Knowing a person is like music; what attracts us to them is their melody, and as we get to know who they are, we learn their lyrics."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti