maanantai 4. heinäkuuta 2011

My state of mind IS all purple.


SIINÄ.


Minun söpöläiseni. Näillä mennään koko kesä ja syksy ja ensi kevät, miksei talven alkukin... Hamaan tulevaisuuteen asti. Oikeastaan, mun ei olis pitänyt ostaa noita, koska periaatteessa mä en tarvitse noita. Tarvitsisin ennemminkin parempia kesäkenkuleita, läpsyttimiä ja avokkaita yms. ja hyviä kävelykenkiä, missä ei olis sen kummosempaa merkkiä näkyvillä, MUTTA KUN NÄÄ OLI POISTOKORISSA HALVALLA, MUN KOKOA JA VIELÄPÄ TÄYDELLISEN VÄRISET.
Noi on myös kivan sirot, ettei mitkään sämpyläkengät tai 'liian paksut'. Merkkikään ei ole yhtään huono. Nike tekee ihania kenkiä, kuten esim. nämä masterpiecet.


Kaverini Mepan sanoin: "Violettia ja tennaria. Voiko enempää olla sun kengät?" NO EI. ♥

TAI. Itse asiassa voi. Violetit CONVERSE-korkkarit... Toimii ihan yhtä hyvin. ♥


Oikeastaan mä olen enemmän vaatefriikki, enkä niinkään laukkujen tai kenkien perään. Etenkin VIOLETTIEN sellaisten, ja muidenkin violettien juttujen. Mun blogin nimi ei ole My state of mind's all purple for nothing!

Mun violettirakkaus syttyi joskus vuosien 2008-2009 paikkeilla. Olin äidin kanssa vähän shoppailemassa ja mukaan tarttui ihan oikeasti sattumalta 3 violettia vaatekappaletta: neuletakki (nykyään aika kulahtanut ja nyppynen, mutta käytän silti occasionally), t-paita (sekin tosi kulahtanut, mutta en tohdi heittää pois, käytän kotipaitana) ja ohut pitkähihanen (annoin sen pois (!), koska löystyi helposti enkä jotenkin pitänyt siitä muuten, ja sävy oli liian siniseen menevä). Tosiaan ihan sattumalta ostin ja kaikki tais olla vielä jonkinlaisessa alessa. Sittemmin aloin kattella melkeinpä pelkästään violetteja vaatteita eri vaatekaupoissa, enkä vieläkään osaa edes kattella muunvärisiä vaatteita.

En tiedä, kuinka monella on johonkin tiettyyn väriin näin suuri rakkaus, mutta mä ainakin ymmärrän täysin sellaista. Nyt tää rakkaus on hieman laantunut, mutta vain hieman. Tykkään myös sähkönsinisestä, fuksianpinkistä, vaaleammasta liilasta, mintunvihreästä, turkoosista ja muista ns. räikeämmistä väreistä. Oon kuullut, että mulle sopii parhaiten tällaiset "talven värit", eli tummat ja kylmät värit. Mä olen myös hyvin vahvasti sitä mieltä, että on hyvä tuoda vähän väriä katukuvaan. Liian usein sitä törmää kaupungilla mustaan, harmaaseen, beigeen, ruskeaan ja muihin omasta mielestäni tylsiin väreihin. Toki käytän itsekin mustaa, mutta yhdistän AINA siihen jotain värikästä. Jos en vaatteita, niin sitten koruja ym. muita asusteita.


Löysin ajat sitten sattumalta tälläsen kakun googlettamalla. Ensinnäkin, violetti Converse, ja toiseksi nimi on EMILY. Mun oma nimi on Emilia. Now just do the math. Synttäreitä mä en kyllä vietä, mutta muuten aika oiva kakku.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin! 'Til tomorrow, good night.

Kirjoittelun aikana soi:

Kanye West - Intro, We Don't Care, All Falls Down (feat. Syleena Johnson), Spaceship (feat. GLC & Consequence), Jesus Walks, Never Let Me Down (feat. Jay-Z & J. Ivy), Get 'Em High (feat. Talib Kweli & Common), The New Workout Plan, Slow Jamz, Breathe In Breathe Out, Crack Music (feat. The Game), My Way Home (feat. Common), Heard 'Em Say (feat. Adam Levine), Touch The Sky (feat. Lupe Fiasco), Gold Digger (feat. Jamie Foxx), Drunk and Hot Girls (feat. Mos Def)
Huge L - Autotune, Lähiö Lupiini, Kielimuuri
Travis Barker - Cool Head (feat. Kid Cudi), If You Want To (feat. Lupe Fiasco & Pharrell)
Eminem - Beautiful

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti