sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Lapsesta asti oon pitäny tän aitona.

The following takes place between 15th & 16th of July.

LIKES OF 15th OF JULY

+ Dinskellä ja Karpalla yökyläily. ♥
+ Tammerfest-tunnelma kaupungilla ja kaikki ne pikkukojut ympäri keskustaa.
+ Mässäilyä ja kunnolla sitten! Oli sipsejä, jätskiä, limpsaa ja erilaisia pähkinöitä, me likey.
+ Sitä naurun määrää.
+ Deep conversations - elämän suola. ♥
+ Ne kuvat, mitä otettiin klo 01-02 maissa, ilman meikkiä ja ihan väsyneinä. Ne eivät ole todellakaan IKINÄ julkaisukelpoisia, K-239194-materiaalia, mutta räkänaurua riitti sitäkin enemmän.
+ Kehiteltiin itellemme The Hangover-elokuvien päähenkilöhahmoista vastineet: 

LIKES OF 16th OF JULY

+ Se tunne, kun melkein kaikilla seuraamillasi blogeilla oli uusia, ihania merkintöjä. ♥
+ Ihana, paras, rakas äitini oli ostanut mulle I-HA-NAN, henkeäsalpaavan kauniin VIOLETIN kukka-canvastaulun! ♥ Oli niin mahtava yllätys. Ääh, mä en malta oottaa sitä, kun pääsen vihdoin päivittämään mun huoneen sisustusta, powered by IKEA.



+ Käytiin vähä kepappia syömässä @ Abu Fuad, Koskikeskus feat. family. Ei yhtä täydellisenmakuista kebabbia ole missään!



+ Mansikoita, jäätelöä, mantelisuklaajäätelöä (mun tämän kesän fiksaatiojätski) ja lättyjä, made by daddy. ♥



Otsikosta sen verran, että se ei liity oikeestaan tähän merkintään, mutta mun koko elämään liittyy kyllä. Oon tässä parin viime vuoden aikana oppinut, että vaikka mä kuinka yrittäisin, mä en osaa esittää mitään muuta kuin mitä mä oikeasti olen. Mä en kykene feikkaamaan mun olotiloja, vaan näytän kyllä, jos mulla on tai ei ole hyvä fiilis. Tarpeen vaatiessa osaan kyllä niellä kyyneleet ja piilottaa vihan- ja suruntunteet joksikin aikaa, mutta yleensä se vaan ei onnistu. Mun on pakko kertoa mun tunteista jollekin, yleensä äidille tai jollekin ystävälle. Toki, jos ystävällä menee huonosti tai on muuten huono päivä, mä en heti ala kertoa, että "jeejee arvaa mitä mulle eilen tapahtu?! :)" koska vaikka ystävä olisi iloinen mun puolesta, musta tuntuu, että hänestä saattaa tuntua, etten joko välitä hänen alakuloisuudestaan tai häntä harmittaa, kun itsellä ei mene niin hyvin.


Mä olen myös aina rehellinen, tapahtui mitä tahansa. Liioitteluun mulla on taipumusta ajoittain, mutta yleensä vain silloin jos on sattunut jotain joko ihan mielettömän hauskaa tai vastaavasti jotain ihan hirveetä.

Öäh, tänään ei oikein skulannut mikään. Pelattiin aiemmin illalla Yatzyakin ja mulla meni niin huonosti. Okei, se peli on niin tuurista kiinni, mutta ihan sama, silti harmitti. Jos huomenna onnistuisi kirjottaminenkin.


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Stay tuned.


Serkkujen kissa Sakke toivottaa kauniita unia. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti