sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Out with the old, in with the new.

NOO NIIN! Se on uus banneri ja uudet kujeet! No okei, ei uudet kujeet, samaa vanhaa millä mennään, mutta siis ah. Nyt voi silmä levätä taas jonkin aikaa... Mua oli alkanut niin tympästä edellinen layout jo jokin aika sitten, mutta lopullinen pimahdus tosiaan tapahtui koulussa eräällä eritylsällä kurssilla.

Speaking of samaa vanhaa millä mennään... Mulla on nyt juuri todella paha inspiksen puute (millon mulla ei olis?) ja kun siivoilin ja muokkailin vanhoja postauksiani (kyllä, mulla on just niin tylsää), niin bongasin sieltä vanhoja kysymys-haasteita ja vaikka mitä ns. valmiita juttuja ja haluaisin tehdä ne uudestaan. Jättäisin ne vanhat sinne niin joku mun tylsästä elämästä kovasti kiinnostunut voi verrata oonko mää muuttunut kauheen radikaalisti vai oonko sitten yhtään.

Olen hyvinkin tietoinen siitä, että mulla on asupostaus ja Ruotsin reissustoorit vielä aivan kesken, mutta nää olis just semmosta ohjelmantäytettä. Voisin tehdä jopa 30 Day Song Challengen uudestaan! Vanhoja en poista, ihan vaan vertailun vuoksi. Sen sijaan poistin kaikki kuvahaastejutut, koska ne oli ihan typeriä. Netistä otettuja kuvia, siis oikeesti... Miks olen ollut tyhmä lapsi?

Noh tätähän tää bloggaaminen on. Opitaan uutta ja hylätään vanhoja typeriä tapoja. Seuraavat mistä hankkiudun eroon, on noi ärsyttävän epäloogisesti luodut tägit. Niillä ei loppujen lopuksi oo mitään virkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti