sunnuntai 18. elokuuta 2013

The last days of summer holiday.

Mistä on viimeiset lomapäivät tehty?


Kassatyttöilystä Delfin Basketissa mitä kauniimmalla (ja kuumimmalla) kelillä.

Tämä oli jo viides perättäinen kerta, kun me toimimme tämän kassan kanssa yhteistyössä. Ja hienosti meni!

Yep, that's me with the pink striped shirt.

 


Feat. Matias.

Kaikkee meilläki myytiin... No meni kyllä kaupaks! #yolosnapbackswaggityswag

♥ Parhaasta seurasta.



Mun silmät menee ihan herppatiderp.

Kokoonnuttiin meillä serkkujen kera ja pidettiin ihan mahottoman hauska ilta musiikin, stand upin ja jutustelun merkeissä!



Flunssaisesta olosta ja ex tempore Yyteri-reissuista.








Siinä minä antiauringonpalvoja nukun kipeänä ja kylmissäni tuhannen pyyhkeen alla!

Tein mää kaikkee muutakin, mm. kattelin paljon Doctor Whota ja elokuvia, ostin liikaa uusia vaatteita sekä nähtiin mun lukioystävättärien kanssa Elinan läksiäisten merkeissä, mutta kuvia mulla ei ole sitten ensimmäistäkään. Koittakaa pärjätä näillä iPad-laatukuvilla, niin mäkin teen!


Laittelen kohta toisen postauksen tulille heti perään. En kestä tätä mun postauksien vähyyttä enää yhtään! Hävettää ja harmittaa ja kaikki sen johdannaiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti