keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Dedication, to you and yours.

Koska olen ehkä mahdollisesti pikkiriikkisen kateellinen niille näteille tyttösille, jotka pääsivät esittelemään hienoja ja arvokkaita vinyylilevyjä Gracias x JTT:n biisin Bars videolla, minä teen nyt (melkein) saman.


Voih, se on niin kaunis. Siis toi albumi, mä oon ihan räjähtänyt zombi. Ehkä siks keksinkin laittaa ton albumin naamani peitoksi.

Okei, mä en oo vieläkään varma, mitä noi jutut tossa kannessa on (mineraaleja, elimiä, jotain pelottavan näkösiä kyhäelmiä...?), MUTKU. Oon oottanu tätä albumia jo pari kuukautta varmaan. Ainaki siitä maalis-huhtikuun vaihteessa olleesta parhaasta keikasta asti.

HEI MULLA OLIS KYSYMYS: Teenkö tästä levystä "arvostelun" (ei siis oikeeta arvostelua, vaan jokaisen biisin suosittelemista ja kuvailua ym. muuta höpinää siinä sivussa) videopostauksen muodossa VAI ihan vaan perussettiä, eli kirjotan koko albumista lyhyen arvostelutekstin?

Anyways or Hemingway's, iso kiitos Graciakselle ja JTT:lle upeasta taideteoksesta! Keep up the good work fellas, you're the best. 


Vielä kerran, pojat!
Tää päivä oli muutenkin aivan ihana, kelinkin puolesta. Tosin aamu ei mennyt kovin hyvin, ja mulla oli diabeteslääkärille aika. Kaikennäköstä se neuvoi ja selitti, en ala tässä mitään nyt eritteleen ja kertomaan, tylsää ku mikä. 

Menin reilu tunniksi koululle matikan tunnille ja sit käväsin kotona hakeen veikan messiin ja suunnattiin kaupungille. Suunnitelmissa oli pitää pieni sisarustapaaminen, eli treffattiin Amen kanssa Stockan paikkeilla ja mentiin siitä yhdessä Levykauppa Äxään. Lyötiin kaks kärpästä yhdellä iskulla, kun Ame halus ostaa Marilyn Mansonin uusimman ja me Matiaksen kanssa tuo yllä oleva mestariteos.

Järkevien levyostosten jälkeen etittiin jotain söpöä kahvilaa, mihin vois mennä istuskeleen, höpötteleen ja haukkaamaan jotain pientä. Päädyttiin lopulta Vohvelikahvilaan, mihin mun on pitänyt mennä monta kertaa! Ja se on aivan ihana ja sulonen paikka.


Toimikoot seuraavat kuvat suosituksena tälle paikalle:

Kanelikahvi kermavaahdolla & suloinen kuppi. ♥

Amen mokkavohveli.
Matiaksen jäätelövohveli kinuskikastikkeella.
Mun GLUTEENITON (♥) jäätelövohveli.
Kermavaahdossa ei ainakaan säästelty, ja se on AINA plussaa! 
Joten kaikki manselaiset, käykää ihmeessä, jos ette oo vielä käyneet! Tulette ihastumaan 

Poikettiin Amen kanssa vielä Koskarin Seppälässä. Ame löysi ihanan pirteen kesämekon ja mä ostin itelleni tälläset ihanuudet 

Nää on aivan ihanat kesäset pipottimet ♥
Tilasin myös joku aika sitten yhestä Facebookin kirppisryhmästä Spiritin satiiniset violetit tennarit 





Kevät on kyl kiva, mut KESÄ TUU JO.

Ihana päivä on hyvä lopettaa kuuntelemalla Globe läpi ainakin pari(kymmentä) kertaa. PEACE, and much love to ya. Good night 

6 kommenttia:

  1. Jee, meidän päivä oli superkiva <3 näitä lisää! Laahustin kotiin kauheessa tuulessa ja naama oli lopulta ihan hiekassa kun pääsin sisälle :D Mansonin levy oli myös mainio, ei tosin yhtä hyvä kun 90-luvun Manson, mut minkäs teet :) Toivottavasti nähdään taas pian sisarustapaamisten merkeissä!
    T. Isosisko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihuu <3 Harmittaa vaan ku en sit kuitenkaa ottanu mitää naamakuvia meistä... Ens kerralla sitte! ;D Ja hyvä et ei ollu turha ostos, Graden levy ei ainakaa ollu <3

      Joo todellaki nähdään ja mennää taas vohveleille! Kiitos kommentista, se oli ku piste iin päälle <3

      Poista
    2. 'Grade' as in nickname, you know?!

      Poista
  2. Millonkas sitä gifiä tulloo? ;)

    VastaaPoista