tiistai 9. elokuuta 2011

It only takes simple math, don't be distracted.



Gracias-addiktio/euforia jatkuu. Tässä toinen ihanamahtavaparas biisi EP:ltä. Tsekatkaa ihmeessä!


Suhteellisen luonnottomia herätysaikoja.
Vielä luonnottomampia nukkumaanmenoaikoja.
Lähes 12-tuntisia työpäiviä.
Helmiä työkavereita, mm. veli & serkku.
Armotonta tavaroiden roudaamista edestakaisin. Paitsi, että mä en roudaillut (onneksi) kovin paljoa, koska iskä sai hankittua aina jostakin avuliaita ja voimakkaita poikia auttelemaan.
Ajoittain vammaavat ja kipuilevat jalat.
KIIRETTÄ, enemmän tai vähemmän.
Kassaneiteilyä ja hitaat linjat omaavan maksupäätteen kanssa säätämistä + perjantaipäivän ihanin sana: YHDISTETTY.
"Ja sitte tunnuslukua ja vihreestä.", ent. "Ja sitte pin-koodi ja vihree entteri." Jälkimmäistä fraasia mä en käytä enää ikinä.
HYVÄÄ TYÖNTEKOMUSAA, thanks to Spin FM! ♥
Asiakaspalvelua.

Näistä asioista oli meikäläisen pitkä viikonloppu tehty. Oon rättiväsynyt, mutta hyvin iloinen. Asiakkaat olivat suurimmaksi osaksi kivoja, löysin itelleni kivat shortsit (ne ovat oikeasti naisten koripalloshortsit, mutta ne näytti hyviltä ja kyllä mulla löytyy niille käyttöö) ja asiakaspalvelu on edelleen se mun juttu. 


Viitaten vielä noihin luonnottomiin nukkumaanmenoaikoihin: menin tosiaan ekan työpäivän iltana nukkumaan jo klo 21.30...


Mä en ole sitten 5.-6. luokan jälkeen mennyt nukkumaan ennen klo 24. Itse asiassa mä en osaa mennä nukkumaan silloin, kun kännykän kellonaika näyttää 2-numeroista alkua. Ajattelen vaan, että kyllähän tässä on vielä aikaa mennä nukkuun. Tää klo 21.30 oli pelkästään yksittäistapaus, koska mä olin niin hirmuisen väsynyt. Olin ollut töissä puolta tuntia vaille kellon ympäri, jalat puolikuolleina ja posket hymyilemisestä hellinä, jos nyt saan hieman karrikoida.


Asiasta kukkaruukkuun sain tänään mun palkan. Heti meni melkein 100 € ja yli puolet, tittididii, koulukirjoihin. Yhyy, itku tulee. Maksoin myös kirjastolle mun sakkoni. Toki sain ostettua myös kivoja juttuja, mm. uudet (violetti-valkoset ♥) kuulokkeet mp3-soittimeen (jouduin lainaamaan iskän kuulokkeita pari kuukautta), ja huomenna jatkuu kivojen ja tarpeellisten juttujen ostaminen, esim. hiusvärien. Mun tyvikasvu on infernaalinen, ettenkö sanois. Kaycolor 3.0: Intense Dark Brown to the rescue!


Mun päässä on pyörinyt nyt tämän viikon aikana ihan liian paljon kaikenlaista ja varsinkin tänään, että en saa muotoiltua enempää kovin järkeviä juttuja tällä kertaa. Oon tosi väsynyt fyysisesti, ja myös henkisestikin... Mut ei siitä sen enempää. Huomenna on luvassa ihanan ja rentouttavan kesälomani muistelua, ennen kuin rankka ja stressinen kakkosvuosi lukiossa pääsee alkuun.


Til' tomorrow, stay tuned. Good night y'all. ♥


Työnteon aikana soi mm.

Gracias - Feel Me, Feel Free Remix (feat. Juno, VilleGalle & Paperi-T)
Michael Jackson - Behind The Mask, Thriller (katso video), Man In The Mirror
LMFAO - Party Rock Anthem (feat. Lauren Bennett & GoonRock)
Kanye West - Welcome To The Heartbreak (feat. Kid Cudi), See Me Now (feat. Beyonce & Charlie Wilson)
Wiz Khalifa - Roll Up

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti