sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

What have we done to the world? Look what we've done.

Päätin sitten piiitkän pitkän pohdinnan jälkeen aloittaa oman blogin. Aloin miettiä tätä jo viime vuoden puolella, kun muutamalla mun tutulla oli tosi kivat blogit, joita lueskelin omaksi ilokseni. Viimeinen niitti blogin aloittamisen päätökselle tuli serkultani ja parilta muulta tutulta, joiden kaikkien blogit inspiroivat mua.


Mua inspiroineilla bloggaajilla on suurimmalla osalla aiheena muoti, mutta mulla ei. Mun aiheeni on MUSIIKKI. Ainakin tästä hetkestä lähtien johonkin hamaan tulevaisuuteen asti... Musiikki vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämään, ajattelutapaan (yleensä positiivisesti) ja voin sanoa rehellisesti, että musiikki on yksi rakkauden kohteistani. ♥


Pidän ensimmäisen postaukseni lyhyenä, koska KELLO ON IHAN LAITTOMAN PALJON. Mun pitäisi olla pikapikaa nukkumassa, aamulla on aikanen herätys... Ja toisekseen en aio kertoa tästä blogista vielä kenellekään, koska tämä on vain kokeilua, onnistunko tässä blogin pitämisessä ja kykenenkö pitämään tätä yllä. Veikkaisin, että TODELLAKIN, mutta ei sitä tiedä.


Kerron nyt ainakin lopuksi mitä kuuntelen tällä hetkellä: Bone Thugs-N-Harmony - Look What We've Done. Kipaleessa fiittaa Michael Jackson (tosin samplen muodossa), joka on mun yksi all-time-favorite artisteista. ♥ Osa biisin kertsiä lukeekin jo otsikossa.




Sen verran sanon vielä, että tulen laittamaan mun merkintöjen otsikoiksi mitä randomeimpiä juttuja, yleensä kirjoitushetkellä soivan biisin sanoituksia, eivätkä ne (välttämättä) liity kirjoittamaani juttuun mitenkään.


No mutta ei muuta kun huomiseen ja sweet dreams y'all! Tästä se lähtee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti